ورزش

هادی طباطبایی: استقلال از نظر فنی چیز خاصی نشان نداده است/ انتظار داشتم تیم نکونام تهاجمی بازی کند اما…

هادی طباطبایی: استقلال از نظر فنی چیز خاصی نشان نداده است/ انتظار داشتم تیم نکونام تهاجمی بازی کند اما…

هادی طباطبایی درباره حضور بازیکنان خارجی با کیفیت در فوتبال ایران به خبرورزشی گفت: هرچه بازیکن باکیفیت تر به فوتبال ایران بیایند، بازی ها جذاب تر می شود. البته مهم است بازیکنان بتوانند در سیستم تیم ها جا بیفتنند و هماهنگ بشوند. آنها وارد یک محیط جدید می شوند و طبیعتا زمان می برد با این فضا آشنا شوند. به هرحال فوتبال ایران شرایط خاص خودش را دارد. درخشش خارجی ها به این مساله هم بستگی دارد که مربیان بتوانند از بازیکنان شان بازی بگیرند. متاسفانه در کشورمان قوانینی وجود دارد که به جای ایجاد پیشرفت، بازدارنده است. به جای اینکه چرخه تولید را درست کنیم، می آییم سقف بودجه می گذاریم و جلوی حضور بازیکنان باکیفیت را می گیریم.

دروازه اسبق استقلال در مورد اینکه قانون سقف بودجه جلوی بدهکار شدن تیم ها را می گیرد هم گفت: اینکه تراز مالی داشته باشید با اینکه سقف بودجه بگذارید خیلی فرق دارد. باشگاه باید بوجه شفاف داشته باشد ولی اینکه یک تیم از توان مالی اش هزینه کمتری می کند و همه تیم ها را یکسان می بینند به نظرم درست نیست. اگر برای تیم هایی که به بازیکنان شان بدهکار شده اند، یک بار رای قاطع داده می شد، دیگر باشگاه به خودش اجازه نمی داد تعهداتش را انجام ندهد.

طباطبایی در مورد بهترین تیم های لیگ برتر تا پایان هفته سوم لیگ برتر هم گفت: امسال قدرت ها تقسیم شده است و تیم های مدعی زیاد شده اند. تیم هایی که همیشه از آنها انتظار قهرمانی داریم دارند به کورس رقابت برمی گردند و فکر می کنیم این فصل ۴ تیم مدعی داریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال مدعی قهرمانی هست یا نه گفت: استقلال همیشه در کورس قهرمانی هست و ولی اینکه این تیم با این همه بازیکن خوب بازی نمی کند را من هم قبول دارم. استقلال با تمام یارگیری که داشته از نظر فنی چیز خاصی نشان نداده است. فکر می کنم سبک بازی تیم برمی گردد به فکر و برنامه مربی، یک بخش این موضوع می تواند تاکتیکی باشد و یک بخش ذهنی است و به تفکر سرمربی می گردد. من انتظار داشتم استقلال تهاجمی بازی کند و  سال ها بود استقلال را به این شکل ندیده بود.

طباطبایی در مورد شانس قهرمانی استقلال گفت: هنوز خیلی زود است؛ بعدا بیشتر می توانیم در این باره صحبت کنیم.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا