ورزش

نکونام در حسرت رکورد مجیدی/ سرمربی استقلال به فرهاد نرسید

نکونام در حسرت رکورد مجیدی/ سرمربی استقلال به فرهاد نرسید

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال در حالی به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت و شکست خورد که جواد نکونام به دنبال شکستن رکورد فرهاد مجیدی در لیگ برتر بود. فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در سالی که با این تیم به قهرمانی رسید رکورد جالبی از خود بر جای گذاشت و توانست در ۳۰ بازی بدون شکست، قهرمان لیگ برتر شود.

جواد نکونام نیز فصل گذشته پس از باخت به تیم سپاهان در هفته سوم تا انتهای فصل نباخت تا به رکورد مجیدی نزدیک شود و در این فصل فقط ۳ بازی نباید می‌باخت تا به مجیدی برسد و با ۴ بازی نباختن از رکورد فرهاد مجیدی عبور می‌کرد. در هفته دوم لیگ بیست و چهارم تیم استقلال مقابل تیم ملوان دو بار عقب افتاد و توانست به سختی و با زدن دو پنالتی شکست را با تساوی عوض کند و نکونام امیدوار شد تا با نباختن مقابل استقلال خوزستان بتواند به رکورد فرهاد مجیدی برسد. اما تیم استقلال خوزستان با یک بازی حساب شده توانست تیم استقلال را در ورزشگاه فولاد آرنا شکست دهد تا نکونام در رسیدن به رکورد مجیدی ناکام بماند.

گفتنی است فرهاد مجیدی با ۳۰ بازی نباختن و قهرمانی بدون باخت، رکورددار لیگ برتر کشورمان است که این رکورد تا الان دست نیافتنی باقی مانده است.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا