ورزش

و ناگهان مصدومیت مدافع استقلال؛ انگیزه اصلی باشگاه برای اضافه کردن نام بلانکو!

و ناگهان مصدومیت مدافع استقلال؛ انگیزه اصلی باشگاه برای اضافه کردن نام بلانکو!

به گزارش خبرورزشی، استقلالی‌ها تمام تلاش خود را به کار بستند تا بتوانند قرارداد گوستاوو بلانکو را به ثبت برسانند تا اینکه ساعاتی پیش از آغاز مسابقه با استقلال خوزستان، رسانه رسمی باشگاه اعلام کرد آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت از لیست تیم حذف و قرارداد بلانکو ثبت شده است. انتشار ناگهانی این خبر آن هم در شرایطی که پیش از آن هیچ گمانه زنی در خصوص آسیب دیدگی مدافع فیکس آبی‌ها وجود نداشت، شایعات زیادی را به وجود آورد.

هنوز کسی نمی‌داند آرمین سهرابیان و زبیر نیک نفس (که او هم درست قبل از بازی اعلام شد آسیب دیده) چگونه همزمان دچار مصدومیت شدند و هیچ توضیح تکمیلی در خصوص چگونگی وقوع این اتفاق، نوع مصدومیت و دوران نقاهت آنها اعلام نشده که شاید بهتر باشد باشگاه خیلی زود در این خصوص روشنگری کند. به هرحال جواد نکونام به شدت دنبال استفاده از بلانکو بود اما حضور این مهاجم آرژانتینی هم نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

به نظر می رسد مدیریت باشگاه از ترس این که اگر استقلال بدون بلانکو در اهواز نتیجه نگیرد، نکونام همه تقصیرها را به گردن مدیریت گذاشته و ناکامی را به پای باشگاه می نویسد، مدیران استقلال تصمیم گرفتند هر طور شده، بلانکو را وارد لیست کنند و بهانه را از دست کادرفنی بگیرند!

جواد نکونام هفته قبل بعد از مساوی با ملوان، گفته بود سمیعی لفت می دهد و معطل می کند و این بار سمیعی بدون معطلی، بلانکو را وارد لیست کرد تا از یک مصاحبه تازه، موقتا در امان باشد!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا