ورزش

از شکل‌گیری و انسجام استقلال ترسیده‌اند/ سیاه‌ترین شب فوتبال ایران بود

از شکل‌گیری و انسجام استقلال ترسیده‌اند/ سیاه‌ترین شب فوتبال ایران بود

ایمان عالمی، سرپرست باشگاه استقلال، پس از شکست تیم مقابل استقلال خوزستان و از دست دادن پنجمین امتیاز، به شدت انتقاد کرد و این بازی را “سیاه‌ترین شب فوتبال ایران و لیگ برتر” خواند. او به مشکلاتی که در ۲۴ ساعت قبل از بازی پیش آمد اشاره کرد و گفت که این مسائل به نظر مهندسی شده و برنامه‌ریزی شده بودند. عالمی بیان کرد که از قبل مطلع بودند که مشکلاتی در سکوها به وجود خواهد آمد و تلاش کردند با مسئولین شهر و استان صحبت کنند.

وی به اختلافات بین هواداران فولاد و جواد نکونام اشاره کرد و گفت که نکونام تنها مربی بود که در فولاد موفق به کسب جام شده و به رشد این تیم کمک کرده است. عالمی تأکید کرد که مشکلات و موانع ایجاد شده به نحوی بودند که تیم استقلال نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. او همچنین از وضعیت پیش از بازی انتقاد کرد، از جمله عدم اطلاع‌رسانی درباره مکان ورزشگاه و تغییرات ناگهانی در مورد سیستم VAR.

عالمی به مشکلاتی که در طول بازی پیش آمد، از جمله ورود افراد به زمین و وقفه‌های مکرر، اشاره کرد و گفت که این مسائل به عمد برای مختل کردن روند بازی تیم استقلال طراحی شده بود. او تأکید کرد که VAR باید در بازی‌ها وجود داشته باشد تا از بروز شبهات جلوگیری شود و قضاوت داور به درستی کارشناسی شود.

وی همچنین به اعتراضات هواداران استقلال اشاره کرد و گفت که این مشکلات به عمد ایجاد شده‌اند تا تیم استقلال نتواند به انسجام و موفقیت برسد. عالمی امیدوار است که سازمان لیگ وارد عمل شود و مانع از بروز چنین مشکلاتی در آینده شود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا