ورزش

نکونام: پارسال هم این اتفاق افتاد!/ هواداران استقلال باید به این موضوع توجه کنند

نکونام: پارسال هم این اتفاق افتاد!/ هواداران استقلال باید به این موضوع توجه کنند

جواد نکونام اول از همه از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم من هم مثل همه آنها ناراحتم. الان شرایط خوبی نیست که درباره وضعیت فنی و اتفاقاتی که این چند روز تا قبل از بازی ادامه داشت بخواهم صحبت کنم.

عذرخواهی می‌کنم از نتیجه‌ای که به دست آمد. ما شرایطی که در بازی داشتیم نباید غافلگیر می‌شدیم تا بازی را ببریم ولی مسئولیت این تیم صفر تا صد با من است. پارسال هم هفته سوم بازی را باختیم ولی استقلال بلند شد و تا روز آخر در کورس قهرمانی قرار داشت. امسال همین است و قطعا این تیم بلند می‌شود و در ادامه راه قوی‌تر و بهتر کار خواهیم کرد.

اول فصل هست و با تغییرات زیادی که داشتیم و هماهنگی که در حال حاضر نداریم به هرحال در این تعطیلی‌ها می‌توانیم با بازگشت مصدومان تیم را تقویت کنیم تا انشاالله بتوانیم در جام باشگاه‌های آسیا و در لیگ به موفقیت برسیم.

چیزی که برای من مهم است هواداران هستند و من به آنها قول می‌دهم مثل پارسال این تیم تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگد و بهترین عملکرد را از این به بعد در هر بازی نشان خواهد داد.

یک چیزی که خیلی مهم است و هواداران باید به آن توجه کنند این است که استقلال تغییرات زیاد داشته و باید سریع به هماهنگی برسیم. تکرار می‌کنم پارسال هم این اتفاق افتاد ولی به موقع بود و تیم توانست زود بلند شود.

من این قول را می‌دهم که این تیم تا هفته آخر برای قهرمانی می‌جنگد و تمام تلاشمان این است که امسال به قهرمانی برسیم و نیاز به حمایت هواداران و باشگاه و تمرکز روی کارهای بیرونی هم دارم تا بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: استقلال خوزستان ۱ – استقلال ۰/ اهواز اخراج نکونام را ترند کرد!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا