ورزش

گاریدو: سلمانی آماده نیست/ عالیشاه و امیری اسطوره هستند

گاریدو: سلمانی آماده نیست/ عالیشاه و امیری اسطوره هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی فردا بسیار مهم است و دوست داریم سه امتیاز را کسب کنیم. هفته گذشته تمرینات خوبی داشته‌ایم و آمادگی لازم را برای بازی با فولاد داریم.

وی افزود: می‌دانستیم شروع سختی در لیگ داریم و به جز کیفیت رقبا، نکته جالب دیگری وجود دارد. متأسفانه در مسابقاتی که میزبان بودیم به دلیل شرایط ورزشگاه، مجبور شدیم در خارج از خانه بازی کنیم که قطعاً در نیم فصل، اثرگذاری این موضوع مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: بازیکنانی که به تیم پیوسته‌اند در حال حاضر با تیم هماهنگ شده‌اند. تیم در حال پیشرفت است و همگی تلاش می‌کنیم تا در بازی‌ها به پیروزی برسیم. تیمی مثل پرسپولیس در شخصیت خود می‌بیند که همیشه برنده بازی‌ها باشد.

گاریدو تصریح کرد: به اهمیت و سختی بازی مقابل فولاد آگاه هستیم و شناخت کافی از کیفیت این تیم داریم. فولاد تیم سر سختی است و از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد.

کارلوس گاریدو خاطرنشان کرد: برای برنده شدن باید از سختی‌ها عبور کنیم تا به موفقیت برسیم و باید بدانیم که در همه دقایق بازی باید تلاش کرد.

سرمربی پرسپولیس همچنین عنوان کرد: علاقه دارم در ورزشگاه آزادی و در کنار هواداران خود بازی کنیم تا بتوانیم برنده باشیم اما فعلاً به دلیل شرایطی که وجود دارد باید در خارج از خانه بازی کنیم.

وی در خصوص خرید بازیکن جدید گفت: در حال حاضر روی بازیکنانی که داریم تمرکز کرده‌ایم. بازیکنان خوبی را در اختیار داریم و موضوع جذب بازیکن نیز توسط باشگاه دنبال می‌شود.

گاریدو تاکید کرد: لیگ ایران بسیار قوی است و تیم‌های خوبی در آن حضور دارند. اینجا مردم عاشق فوتبال هستند و در بازی‌های لیگ برتر شاهد این عشق هستیم. از مردم ایران بابت احترامی که به من می‌گذارند تشکر می‌کنم. راضی هستم که در ایران هستم. تمام تمرکزم روی تیمی است که در اختیار دارم. بازیکنان خوبی داریم. باید بیشتر تمرین کنیم و بازی‌ها را ادامه دهیم تا به سطح عالی فردی و گروهی برسیم. امید عالیشاه کم مانده که برگردد و سروش رفیعی به خاطر کارت قرمزی که گرفت، در این بازی حضور ندارد. خیلی زیباست که در استادیومی بازی کنیم که طرفداران زیادی وجود دارند. بازی کردن داخل این استادیوم‌ها خیلی خوب است. من بحث و تنش و درگیری را در استادیوم نمی‌بینم، عشق به فوتبال در ایران واقعی است و به همین دلیل استادیوم‌ها جو خیلی خوبی دارند.

گاریدو درباره جذب قلی‌زاده و شرایط یاسین سلمانی بیان کرد: در این نشست خبری باید تمرکزمان روی بازی باشد و درباره نقل و انتقالات صحبت نمی‌کنم. یاسین سلمانی به زمان نیاز دارد تا به آمادگی برسد. باید صبور باشد تا به سطح آمادگی برسد و بازی کند.

او در پاسخ به این سوال که شرایط داوری چگونه است؟ گفت: داوران ایرانی خوب قضاوت می‌کنند و صادق هستند. من شخصاً به آنها اعتماد می‌کنم. فکر می‌کنم که بعضی مواقع از VAR بد استفاده می‌شود چون برای موضوعاتی استفاده می‌شود که داور باید خود قضاوت کند. VAR باید در صحنه‌های حساس استفاده شود. در دو بازی که داشتیم فکر نمی‌کنم VAR تأثیر داشته باشد. در مدت حضورم در ایران به صداقت داوران اعتماد دارم.

گاریدو درباره تجربه حضورش در مراکش و اسپانیا هم اظهار کرد: من واقعاً دوست دارم که در استادیوم خودمان و با تماشاگرانمان بازی کنم. عشق هوادارانمان را به تیم می‌بینم و با آنها زندگی‌می‌کنم. من این شانس را داشتم که در تیم‌هایی باشم که هواداران زیادی داشتند.

سرمربی پرسپولیس درباره بدنسازی تیم در پیش‌فصل گفت: اوایل فصل بیشتر کار می‌کنیم که به شرایط عالی برسیم. شروع برای همه تیم‌ها سخت است. ارزیابی در فوتبال نسبت به نتیجه است. در بعضی صحنه‌ها می‌توانستیم نتیجه را ببریم و الان خوشحال باشیم اما این فوتبال است و باید رقابت کنیم تا برنده باشیم.

گاریدو در پایان درباره بازیکنان باتجربه تیمش و میلاد محمدی که تازه به جمع سرخ‌پوشان اضافه شده گفت: وحید امیری و امید عالیشاه، برای ما اسطوره هستند و بازیکنان دیگری هم هستند که در طول زمان می‌توانند به این جایگاه برسند. میلاد محمدی یک هفته است که با تیم تمرین می‌کند و شرایط بدنی خوبی دارد و واضح است که می‌تواند بازیکن مهمی برایمان باشد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا