ورزش

سمیعی اشتباهش را به خطیر پیشنهاد داده بود/ استقلال ۳۰۰ هزار دلار طلب داشت، پرسپولیس ۴ میلیون دلار

سمیعی اشتباهش را به خطیر پیشنهاد داده بود/ استقلال ۳۰۰ هزار دلار طلب داشت، پرسپولیس ۴ میلیون دلار

به گزارش خبرورزشی، در نیم فصل قبل که استقلال به خاطر سقف بوجه نمی توانست تحرکات زیادی در نقل و انتقالات داشته باشد، فرشید سمیعی که در آن زمان عضو هیات مدیره استقلال بود، همین اتفاق را به علی خطیر پیشنهاد کرد و گفت باشگاه یک نامه به فدارسیون فوتبال بزند و بگوید که در کنفدارسیون فوتبال آسیا ۳۰۰ هزار دلار مطالبه دارد و اجازه بگیرد این پول به سقف بودجه آبی ها اضافه شود.  

در آن زمان چون خطیر به قانون مسلط بود اعلام کرد کارگروه سقف بودجه،  پاداش همین فصل را لحاظ می کنند و  استقلال فصل قبل در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشت که بتواند پولی به سقف بودجه اش اضافه کند.  خطیر اعلام کرد این قانون برای فصل جاری است و طلب این باشگاه برای زمانی است که هنوز قانون سقف بودجه وجود ندشت. از همه مهمتر اینکه در آن زمان خطیر به فرشید سمیعی گفته بود اگر استقلال بتواند ۳۰۰ هزار دلار طلبش را به سقف بودجه اضافه کند، مطالبات پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا ۴ میلیون دلار است و دیگر امکان رقابت با این تیم وجود نخواهد داشت.  

طبیعی است مطالبات استقلال و پرسپولیس مربوط به قبل از قانون سقف بودجه است و قانون عطف به ماسبق نمی شود ولی اگر یک درصد با ارتباط پسر دایی یکی از مقامات ارشد سازمان لیگ این قانون تصویب بشود، همه چیز به ضرر استقلال می شود چون ۳۰۰ هزار دلار گیر این باشگاه می آید اما پرسپولیس صاحب ۴ میلیون دلار پول می شود.

سمیعی برای فصل جدید دقیقا همین اشتباه را مرتکب شد، باشگاه ها معترض شدند و مجوز بازی گوستاوو بلانکو باطل شد تا آبی ها نتوانند از این بازیکن در بازی با استقلال خوزستان استفاده کنند.  

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا