ورزش

دعوت از هافبک جوان در لیست جدید تیم ملی آلمان؛ تغییرات بزرگ و امیدهای تازه

دعوت از هافبک جوان در لیست جدید تیم ملی آلمان؛ تغییرات بزرگ و امیدهای تازه

با بازنشستگی‌ کهنه‌کارانی چون مانوئل نویر، تونی کروس و توماس مولر و همچنین اعلام پایان دوران ملی ایلکای گوندوغان، تیم ملی آلمان به دنبال نسل جدیدی از بازیکنان است. گوندوغان، که در یورو ۲۰۲۴ کاپیتان تیم بود، اعلام کرده که دیگر در سطح بین‌المللی بازی نخواهد کرد. نام جانشین او به عنوان کاپیتان هنوز اعلام نشده، اما یاشوا کیمیش، هافبک بایرن مونیخ، به عنوان گزینه پیشتاز در نظر گرفته شده است.

در لیست جدید، آنجلو اشتیلر از اشتوتگارت تنها بازیکن بدون تجربه در رقابت‌های ملی است و ناگلزمن از عملکرد برجسته او در فصل گذشته که تیمش نایب قهرمان بوندسلیگا شد، تمجید کرد. سرمربی آلمان تأکید کرده که می‌خواهد با اکثریت بازیکنان تیم یورو ۲۰۲۴ ادامه دهد تا آنها در اولین بازی‌های پس از تورنمنت دوباره درخشیده و خود را اثبات کنند.

انتظار می‌رود مارک آندره تراشتگن، که مدت‌ها ذخیره شماره یک تیم ملی بوده، در غیاب نویر به عنوان دروازه‌بان اول به میدان برود. الکساندر نوبل، که به صورت قرضی از بایرن مونیخ به اشتوتگارت پیوسته و به عنوان جانشین بلندمدت نویر در نظر گرفته می‌شود، نیز در لیست حضور دارد.

آنتونیو رودیگر، مدافع میانی رئال مادرید، به دلیل تابستانی طولانی و پیروزی در فینال لیگ قهرمانان، استراحت می‌کند. سرژ گنبری، مهاجم بایرن مونیخ، از لیست کنار گذاشته شده و لروی سانه، وینگر بایرن مونیخ، به دلیل مصدومیت و ادامه فرآیند بهبودی قادر به بازی نیست.

تیم ملی آلمان، پس از چندین دوره عملکرد ضعیف در تورنمنت‌های بزرگ، در یورو ۲۰۲۴ به نمایش تاثیرگذاری پرداخت و تنها در وقت اضافی از اسپانیا در مرحله یک‌چهارم شکست خورد. اکنون، آلمان در ۷ سپتامبر در دوسلدورف به مصاف مجارستان خواهد رفت و در ۱۰ سپتامبر برای دیدار با هلند به آمستردام سفر می‌کند.

لیست تیم ملی آلمان:

دروازه‌بان‌ها: اولیور بائومن، الکساندر نوبل، مارک آندره تراشتگن

مدافعان: والدمار آنتون، بنجامین هنریکس، یوشوا کیمیش، روبین کوخ، مکسیمیلیان میتلشتات، دیوید رائوم، نیکو شلوتربک، یاناتان تاه

هافبک‌ها: رابرت آندریش، امره جان، کریس فوهریش، پاسکال گروس، جمال موسیالا، الکساندر پاولوویچ، آنجلو اشتیلر، فلوریان ویرتس

مهاجمان: مکسیمیلیان بی‌یِر، نیکلاس فولکروگ، کای هاورتس و دنیز اونداف

بیشتر بخوانید: آمارهای خواندنی از یــورو ۲۰۲۴ به تفکیک اعداد/ جام ملت‌های عجیب؛ رکوردهایی که یکی پس از دیگری شکسته شدند!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا