ورزش

مدیران فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری لیگ نخبگان در قلعه‌حسن‌خان

مدیران فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری لیگ نخبگان در قلعه‌حسن‌خان

لیگ نخبگان آسیا از ۲۵ شهریور آغاز می‌شود و استقلال و پرسپولیس نمایندگان ایران در این مسابقات هستند. استقلال ورزشگاه‌های آزادی و شهدای شهرقدس را برای میزبانی معرفی کرده و این در شرایطی است که پرسپولیس هنوز اقدامی در این باره انجام نداده است. با توجه به شرایط نامشخص ورزشگاه آزادی به دلیل تعمیرات امکان برگزاری بازی‌ها در این استادیوم وجود ندارد و به همین علت ورزشگاه شهدای شهرقدس تنها گزینه میزبانی آبی‌پوشان محسوب می‌شود.

روز گذشته جلسه وبیناری با حضور مهدی تاج برگزار شد و آخرین وضعیت ورزشگاه مورد بررسی قرار گرفت. برخی ایرادها و مشکلاتی که در این ورزشگاه وجود داشته نظیر سرویس‌های بهداشتی برطرف شده و قرار است مسئولان فدراسیون فوتبال هفته آینده از این محل بازدید کنند و شرایط را مورد بررسی قرار دهند.

در صورتی که باشگاه‌های ایرانی ورزشگاهی برای میزبانی در آسیا معرفی نکنند یا ورزشگاه‌های کشورمان قابلیت میزبانی نداشته باشد کنفدراسیون فوتبال آسیا کشور ثالث را به عنوان میزبان مسابقات آن تیم یا تیم‌ها معرفی خواهد کرد. روز گذشته معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرده بود که دیدارهای پرسپولیس و استقلال در ایران برگزار می‌شود و در عین حال از پرسپولیس خواسته بود که هر چه سریعتر ورزشگاه مدنظر خود را اعلام کند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا