ورزش

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرورزشی: باید کناره‌گیری می‌کردم/ تیم خوبی تحویل گیلانی‌ها دادم

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرورزشی: باید کناره‌گیری می‌کردم/ تیم خوبی تحویل گیلانی‌ها دادم

به گزارش خبرورزشی، صبح امروز خبر رسید حمید درخشان کمتر از دو هفته پس از پذیرش هدایت داماش گیلان، از حضور در این تیم لیگ یکی کناره گیری کرد. همین موضوع بهانه‌ای شد با کاپیتان و سرمربی اسبق پرسپولیس تماس بگیریم و دلیل تصمیمش را جویا شویم.

درخشان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی بیان کرد:

شب گذشته در جلسه‌ای مشترک با مالک و مدیرعامل باشگاه شرکت کردیم. مالک محترم اعلام کرد به دلیل مشکلات شدید مالی و حمایت نکردن مسوولان، توانایی تیمداری را نداشته و قصد واگذاری دارد. سپس حسین خبیری هم گفت با رفتن مالک فعلی، او هم دیگر قصد ندارد به عنوان مدیرعامل ادامه دهد و من هم چون با خبیری به این تیم آمدم، دیگر دلیلی برای ماندن نداشتم. به هر حال اصولی وجود دارد که باید رعایت شود و به نظرم این تصمیم حداقل در این برهه درست بود.

درخشان البته یک دلیل دیگر هم برای استعفا داشت:

اگر واقعا بنا به انتقال امتیاز تیم باشد، این حق طبیعی مالک و مدیریت بعدی است که کادرفنی را خودشان انتخاب کنند و ماندن من به صلاح نبود. به هرحال باید دست مدیران جدید باز باشد و آنها شاید نخواهند با من کار کنند. البته پس از این اتفاق، خیلی‌ها از استان گیلان تماس گرفتند و درخواست کردند در تیم بمانم. انصافا هم در این مدت تمام تلاش خودم را کردم تا تیم خوبی ببندم و بازیکنانی را به آنجا ببرم که بتوانند مفید واقع شوند. با وجود همه الطاف اهالی رشت و گیلان استعفا کردم و امیدوارم شرایط برای این تیم ریشه دار و پرطرفدار خوب پیش برود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا