ورزش

سقف بودجه فقط برای استقلال اجرا می شود؟/ از هفته چهارم لیگ، تیم نکونام را قضاوت کنید!

سقف بودجه فقط برای استقلال اجرا می شود؟/ از هفته چهارم لیگ، تیم نکونام را قضاوت کنید!

بهتاش فریبا در خصوص شرایط تیم استقلال در رقابت های لیگ برتر به خبرورزشی گفت: یک عرفی در شروع مسابقات است که عیار تیم ها از بازی چهارم و پنجم مشخص می شود. اگر خارجی داشته باشیم تا آنها با تیم هماهنگ  شوند طول می کشد. رئال هم در بازی اول خوب نبود ولی رفته رفته بهتر می شود. بهتر است دنبال ارزیابی منفی مثبت نباشیم، امیدوارم استقلال به ترکیب اصلی اش برسد. در بازی با ملوان بازیکنان  خارجی ۲۰ دقیقه بازی کردند و خوب هم بودند. فکر می کنم عیار استقلال از هفته چهارم مشخص می شود و در آن زمان بهتر می شود در مورد این تیم قضاوت کرد.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه استقلال ۲ امتیاز مهم را در بازی با ملوان از دست داد هم گفت: امروز بازی آسان وجود ندارد. روی کاغذ سپاهان و تراکتور سخت تر هستند ولی ملوان هم فوق العاده بازی کرد. فکر می کنم هم باید به بازیکنان خارجی و هم سایر بازیکنان زمان بدهیم. استقلال مهاجم ندارد، بلانکو نبود و اگر او اضافه شود خیلی می تواند کمک کند. اصلا شاید بتوانیم با ۲ مهاجم بازی کنیم و شرایط تیم به طور کامل فرق کند.

بهتاش فریبا در مورد بهترین تیم های لیگ برتر تا هفته دوم هم گفت: به نظرم تراکتور خیلی خوب برابر پرسپولیس بازی کرد. این تیم بازیکنان خوبی گرفته است و شنیدم تازگی ها یک مهاجم هم جذب کرده است. نمی دانم آیا بحث سقف بودجه برای استقلال است یا نه ولی تراکتور تیم خوبی است. شاید درخشش تراکتور در لیگ هم بی ربط به شناخت اسکوچیچ از فوتبال ایران نباشد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا