ورزش

سوال روز؛ مربیان ایرانی پرسپولیس چقدر به گاریدو کمک می‌کنند؟

سوال روز؛ مربیان ایرانی پرسپولیس چقدر به گاریدو کمک می‌کنند؟

به گزارش خبرورزشی، یکی از ابهامات این روزهای اهالی فوتبال میزان همکاری دستیاران کاردیو با این مربی تازه وارد است. قرار نیست به اخبار داخل تیم اشراف داشته باشید تا این سوال ایجاد شود بلکه کافی است همین دو بازی اخیر پرسپولیس را مرور کنید تا دریابید رابطه دستیاران ایرانی گاریدو با او چندان حسنه نیست.

وقتی در همان ثانیه های ابتدایی بازی اول مقابل ذوب آهن، دروازه پرسپولیس روی یک پرتاب اوت بلند باز می‌شود و گاریدو و بازیکنانش به شدت روی این پرتاب غافلگیر می‌شوند یعنی کوچکترین اطلاعاتی از سوی کادری که از فوتبال ایران و بازیکنان شاغل در آن آگاهی بیشتری دارد به گاریدو منتقل نشده است. یا همین بازی با تراکتور که خط دفاعی پرسپولیس نمی‌دانست کدام بازیکن حریف را باید یارگیری کند و مجبور بود یارگیری را به شکل منطقه ای انجام دهد تا بازیکنی چون شجاع خلیل زاده دروازه سرخ ها را باز کند. در تمام عکس های که از بازی منتشر شده نیز دو دستیار ایرانی گاریدو به خصوص مهرداد خانبان در دورترین فاصله از گاریدو ایستاده اند تا این سوال ایجاد شود که آیا وظیفه این مربیان دادن مشورت به این مربی تازه وارد نیست؟

به هرحال شرایط سیدجلال کاملا مشخص است. او به تازگی مدرک A خود را دریافت کرده؛ ضمن این که از همان ابتدا نظم و انضباط در رختکن به سیدجلال سپرده شده بود تا به نوعی خلا کریم باقری پر شود.اما به راستی وظیفه مهرداد خانبان چیست؟ آیا او آن مقدار اطلاعاتی که باید از حریفان و در کل فوتبال ایران به گاریدو منتقل کند را منتقل کرده است؟

اگر این طور باشد باید در بازی با فولاد هماهنگ ترین و بهترین بازی پرسپولیس طی چند هفته اخیر را شاهد باشیم چرا که قطعا خانبان از هیچکس به اندازه گل محمدی شناخت فنی ندارد و باید دید این شناخت به گاریدو منتقل می‌شود یا نه؟!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا