ورزش

رحمتی: تیم دوم تراکتور هم می‌تواند در لیگ بدرخشد/ مظفری‌زاده نباید تیم‌های کم‌هوادار را تحت فشار قرار دهد

رحمتی: تیم دوم تراکتور هم می‌تواند در لیگ بدرخشد/ مظفری‌زاده نباید تیم‌های کم‌هوادار را تحت فشار قرار دهد

تیم فوتبال هوادار فردا (پنجشنبه) از ساعت ۱۹:۱۵ در چهارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر میزبان تراکتور است. مهدی رحمتی، سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از بازی گفت: با یکی از بهترین و پرطرفدارترین تیم‌های ایران بازی داریم. تراکتور به لحاظ بازیکن و کادر فنی تکمیل‌ترین مجموعه است. تیم دوم آنها هم توانایی شرکت در لیگ برتر را دارد و رتبه تک رقمی کسب می‌کند. آقای اسکوچیچ انسان محترمی است و به لحاظ فنی قابل توجه هستند. در دو بازی گذشته نشان دادیم که رو به پیشرفت هستیم. همه در کنار هم به دنبال شگفتی سازی هستیم. فردا همه توان‌ خود را می‌گذاریم تا بهترین عملکرد تیم را به نمایش بگذاریم.

او درباره بازی دادن به جوانانی مانند آرشا شکوری گفت: نگاه ما بلند مدت است. قرارداد من دو ساله است و ساختار تیمی ما بنا بر نگاه بلند مدت بنا شده است. به جوانان بازی می‌دهیم تا در آینده بهترین استفاده را از آنها داشته باشیم. دیر تمرینات خود را شروع کردیم و سقف بودجه‌مان معین و مشخص بود. به همین دلیل دیر اقدام به جذب بازیکنان کردیم. با شناختی که از بازیکنان جوان داشتیم سعی کردیم بهترین انتخاب‌ها را داشته باشیم. در اسکواد ۲۰ نفره ۱۲ بازیکن زیر ۲۳ سال داشتیم و ۶ نفر آنها زیر ۲۱ سال بودند. قرارداد بازیکنان جوانمان بلند مدت است و به آنها اعتماد می‌کنیم. خود من در سن ۱۷ سالگی بازی کردم و خوبی آرشا این است که با هم هم‌پست هستیم. به او کمک می‌کنم تا در آینده یک پدیده در پست دروازه‌بان معرفی کنیم.

سرمربی تیم هوادار درباره میزبانی در ورزشگاه شهر قدس اظهار کرد: ما هم نماینده استان تهران هستیم و عملا هیچ حمایتی از ما نمی‌شود. سال گذشته یکی از نادرترین اتفاقات در بازی با تراکتور برای من رخ داد که گل مردود تراکتور را بعد از ۳۰ ثانیه که آفساید گرفته بودند گل گرفتند اما کمک داور از داور وسط خواست که آن را گل اعلام کند. تیم ما رنگ پیراهنش بنفش است اما تراکتوری‌ها با لباس قرمز به بازی می‌آیند که در زیر نور، رنگ لباس آنها نزدیک به بنفش می‌شود، حالا ما را تحت فشار قرار داده‌اند که رنگ پیراهنمان را عوض کنیم. آقای مظفری‌زاده، مدیرعامل تراکتور نباید تیم‌هایی که هوادار ندارند را تحت فشار قرار دهد. تیم من فردا باید با رنگ اول لباس بازی کند و قانون باید رعایت شود. ما سال گذشته کامل در ورزشگاه دستگردی بازی کردیم اما اکنون ما را به شهر قدس منتقل کرده‌اند ولی دو تیم شهرهای دیگر (شمس آذر – چادرملو)  در دستگردی بازی می‌کنند.

مهدی رحمتی درباره VAR گفت: تا وقتی که شرایط برای همه یکسان نباشد انتقادات وجود دارد اما مطمئنا می‌تواند کمک کننده باشد. نکته داوری پارسال را که اشاره کردم به این خاطر بود که مشابه این اتفاق در لیگ ایران رخ نداد. نمی‌شود که ما VAR بیاوریم بعد به دنبال این باشیم که رنگ پیراهن تیم میزبان را عوض کنیم. شاید اگر ما VAR داشتیم اکنون تیم من دو امتیاز داشت.

او با بیان اینکه «قانون سقف بودجه قرارداد حرفه‌ای نیست،» گفت: ما باید کاری را انجام دهیم که مدیرانمان حرفه‌ای شوند. بازیکنان باید آنچه حقشان است را دریافت کنند. من با این قانون مخالف هستم. یک باشگاه می‌تواند کم و باشگاهی می‌تواند با توجه به اهدافش زیاد هزینه کند. من به جوانانم ایمان دارم و مطمئنم که در ادامه راه اتفاقات مهمی را رقم خواهند زد. برنامه‌ریزی در هیچ جایی مشخص نیست و به همین دلیل در رسیدن استادیوم شهر قدس تاخیر وجود داشت.

رحمتی در ادامه افزود: باشگاه هوادار مشکلی ندارد و با سقف بودجه مشخص فعالیت می‌کند. برنامه باشگاه این است که از فروش بازیکن درآمد کسب کند. ما باید بازی‌های پایه را ببینیم تا بازیکن جوان جذب کنیم. عدم حمایت استان از ما کاملا مشهود است.

رحمتی درباره حضور «امدادیاران» و کم تجربه بودن آنها گفت: این مساله مهمی است که باید به آن رسیدگی شود. به قدری که به نور ورزشگاه حساس هستیم باید روی این مساله تاکید داشته باشیم و پیگیری کنیم. نیروهای امداد باید امتحان پس داده باشند. این بحث خیلی تاثیر گذار است و باید به آن توجه شود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا