ورزش

رمضانی خوب است اما فوروارد کاملی نیست/ گاریدو شاید برف زمستان تهران را نبیند!/ مجری تلویزیون مدرک رو کرد

رمضانی خوب است اما فوروارد کاملی نیست/ گاریدو شاید برف زمستان تهران را نبیند!/ مجری تلویزیون مدرک رو کرد

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۵۸ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید:

محسن گروسی: رمضانی خوب است اما فوروارد کاملی نیست

محسن گروسی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره بازی پیش روی این تیم صحبت کرد.

* در بازی با ملوان برعکس دفعات قبل ما خیلی خوب توانستیم موقعیت خلق کنیم.

* آرمان رمضانی یک فوتبالیست خوب است اما یک تمام کننده ۶ دانگ نیست. به نظرم آرمان رمضانی برای حضور در خط حمله آن هم از ابتدای بازی یک گزینه مناسب و کامل نیست.

* متاسفانه در فاز دفاعی خوب نبودیم. فرقی نمی‌کند که شما یک دقیقه بد باشید یا ۹۰ دقیقه!

* این حرف‌ها که هنوز در شروع لیگ هستیم برای اهالی فوتبال و آن کسی که فوتبال را می‌فهمد هیچ ارزشی ندارد. قرار باشد ما در زمین فوتبال خودمان را ۴ یا ۵ هفته معطل هماهنگی بکنیم که دیگر نباید حرف از قهرمانی بزنیم.

* کاملا مشخص است که بازیکنان تیم استقلال در فاز دفاعی هماهنگی فصل قبل را ندارند.

* وقتی فوتبالیست می‌داند در ایران فوتبال بازی و زندگی می‌کند باید خودش را با قوانین هماهنگ بسازد.

* هر طور شده ما باید این بازی را ببریم. در واقع همین دو امتیازی که در دیدار مقابل ملوان از دست دادیم می‌تواند در پایان فصل گریبان تیم را بگیرد.

* هنوز بازی‌های استقلال خوزستان در فصل جدید را ندیده‌ام اما آنها در دو بازی اول نتوانسته‌اند گلی به ثمر برسانند مشخص می‌کند از خط هافبک و حمله چندان قوی برخوردار نیستند.

استقلال دو جای خالی دارد؛ برای گوستاوو و مهرداد محمدی

در صفحه استقلال می خوانید: «با وجود ادعای میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر، پژمان ماندگاری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال خبر داده است باشگاه قرارداد خود را با مهرداد محمدی فسخ نکرده است. به نظر باشگاه استقلال موقتا و با توجه به محرومیت مهرداد محمدی این بازیکن را از لیست خارج کرده است تا مشکل سقف قرارداد تیم حل شود و بتواند کارت بازی بلانکو را برای بازی با استقلال خوزستان دریافت کند…»

کنعانی زادگان، کاپیتان پرسپولیس در بازی با فولاد خوزستان!

در صفحه پرسپولیس می خوانید: «این احتمال وجود دارد که در دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان، محمدحسین کنعانی زادگان بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد!

با آمدن میلاد محمدی شرایط وحید امیری نامعلوم است. البته امیری می‌تواند در پست‌های وینگر چپ و مهاجم سایه هم بازی کند ولی با توجه به مصدومیت امید عالیشاه اگر او نباشد، محمدحسین کنعانی زادگان بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو می بندد…»

رمضانی خوب است اما فوروارد کاملی نیست/ گاریدو شاید برف زمستان تهران را نبیند!/ مجری تلویزیون مدرک رو کرد

جمشید شاه محمدی: گاریدو شاید برف زمستان تهران را نبیند!

مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است که خوان کارلوس گاریدو، برای حفظ جایگاه خود در این تیم باید بازی های بعدی خود را ببرد.

* نتایج پرسپولیس قابل قبول نبوده است. شما تحت هر شرایطی از پرسپولیس انتظار دارید که در هر مسابقه ای برنده شود.

* من خودم به شخصه برنامه و تاکتیک خاصی از پرسپولیس ندیدم! پایان فصل که هیچ، شاید گاریدو، برف زمستان تهران را هم نبیند!

* علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی مقابل ستاره هایی که در سال های گذشته از پرسپولیس جدا شدند اما این تیم باز قهرمان شد، اصلا عددی نیستند!

* من امروز به شما می گویم که این سه بازیکن بیشتر از یک فصل در تراکتور دوام نمی آورند، این خط و این هم نشان!

* ترابی برابر پرسپولیس چه کار کرد؟ گل زد؟ پاس گل داد؟ چه کار کرد؟ تنها کاری که کرد، چند ثانیه قبل از گل ایوب العملود از تماشاگران خواست که تشویق کنند تا روحیه پرسپولیسی ها پایین بیاید اما همه دیدیم چه شد؟

* من می نویسم و امضا می زنم که تراکتور نمی تواند قهرمان لیگ برتر شود. این تیم من را یاد استیل آذین در سال های قبل می اندازد.

* فصل گذشته مگر سپاهان اصفهان پرمهره ترین تیم لیگ بیست و سوم نبود؟ اما قهرمان نشد!

* من فکر می کنم از میان دو تیم استقلال و پرسپولیس، یک تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

* یحیی گل محمدی شناخت خوبی از پرسپولیس دارد و دوم اینکه فولاد خوزستان در دو بازی اول گل نخورده و خیلی سخت گل می خورد.

گاریدو سفارش داد، پرسپولیس به دنبال خرید مهاجم سرزن و قد بلند!

بازهم از پرسپولیس، « سرمربی اسپانیایی تیم پرسپولیس، چندان از عملکرد مهاجمان خود در فصل جاری راضی نیست و یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که این باشگاه، به دنبال آن است تا یک مهاجم گلزن خارجی را به لیست خود اضافه کند…»

هیچ چیز شفاف نیست

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «همان‌طور که ماجرای فسخ قرارداد مهرداد محمدی با استقلال شفاف نیست، خیلی چیزهای دیگر هم در این فوتبال شفاف نیست و همین مسئله قضاوت را در مورد بسیاری از تیم‌ها و آدم‌ها سخت می‌کند. از ماجرای VAR گرفته تا بلیت‌فروشی و حق پخش تلویزیونی و قرارداد بازیکنان تقریباً همه چیز گنگ و مبهم است و هیچ‌کس نمی‌داند که بعضی از باشگاه‌ها چطور و با چه معجزه‌ای سقف بودجه را رعایت کرده‌اند؟! چندی قبل یکی از مربیان می‌گفت من مطمئن هستم که فلان تیم از ۲ برابر سقف بودجه هم عبور کرده و با استدلال مالی خودش ثابت کرد که حرفش درست است. همین حساب و کتاب‌ها را خبرنگاران و هواداران تیم‌ها هم با خودشان می‌کنند و مثل میثاقی به این نتیجه می‌رسند که چند باشگاه خیلی از سقف بودجه عبور کرده‌اند…»

مجری تلویزیون مدرک رو کرد

در مورد ماجرای ستاره استقلال می خوانید: «بعد از ادعای میثاقی در برنامه فوتبال برتر مبنی بر فسخ یک‌طرفه قرارداد ۴ استقلالی، پژمان ماندگاری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ماجرای مهرداد محمدی را تکذیب و اعلام کرد که او در استقلال ماندنی است و حتی شاید زودتر از هفته هفتم هم بازی کند (مهرداد ۶ جلسه محروم است). بعد از آن میثاقی که صراحتاً مدعی شده بود قرارداد محمدی ۳۱ مرداد فسخ شده سندی رو کرد که نشان می‌داد این قرارداد فسخ شده و حالا باید دید استقلالی‌ها در نهایت چه تصمیمی برای مهاجم محروم خود می‌گیرند…»

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا