ورزش

دوره خان و خان‌بازی تمام شده/ از دست دادن بلانکو بزرگ‌ترین اشتباه نکونام خواهد بود/ تاکتیک ویژه یحیی برای شکست دادن پرسپولیس لو رفت!

دوره خان و خان‌بازی تمام شده/ از دست دادن بلانکو بزرگ‌ترین اشتباه نکونام خواهد بود/ تاکتیک ویژه یحیی برای شکست دادن پرسپولیس لو رفت!

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۵۷ این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید؛

خداداد عزیزی: بیک‌زاده رعایت نمی‌کرد و جواب می‌داد/ دوره خان و خان‌بازی تمام شده است  

یکی از سوژه‌های ویژه این روزها فوتبال ایران خداداد عزیزی ستاره اسبق تیم ملی ایران است. صحبت‌ها و شوخی‌های حماسه ساز ملبورن در یکی از پلتفرم‌ها واکنش‌های منفی به همراه داشت و حرفهای او با خبرورزشی خواندنی است…

  • من نه اینستاگرام دارم و نه در فضای مجازی هستم و حتی تلگرام هم ندارم.
  • هرکسی نظری دارد اما از نظر من فضای مجازی، مجازی است و من ترجیح می‌دهم در فضای حقیقی زندگی کنم.
  • برای مربیگری یا مدیریت در این فوتبال باید آویزان این و آن باشی اما من نه آویزان هستم و نه اهل آویزان شدن!
  • من سردار آزمون را خیلی دوست دارم و معتقدم بهترین مهاجم توی باکس ( هجده قدم) آسیاست.
  •  فوتبال ما را با انگلیس و آلمان مقایسه می‌کنید؟ الان ثابت شده که یک مربی سکه داده و تیمش را از لیگ دسته اول به لیگ برتر آورده یا اینکه دستش با یک عده در یک کاسه بوده و کلی هم فساد کرده است. طرف حتی به جادوگر هم سکه داده و با دعانویسی مربیگری کرده و همه این موارد هم به اثبات رسیده است اما باز مشغول کار است؟
  • باندهای مافیایی تعیین می‌کنند فلان تیم به کدام مربی برسد یا بهمان تیم به کدام مدیر! نتایج که دروغ نمی‌گوید و همه چیز کاملا روشن است.
  • من شوخی کردم و ساترا می‌توانست سانسور کند اما نکرد و پخش هم شد. حالا من از تو می‌پرسم که جواب من  به‌هاشم بیک‌زاده بدتر بود یا جادوگری در فوتبال؟!
  • همه به شیشکی بستن من بند کرده اند درحالی که هیچ کس نمی‌گوید چرا فلان مربی جلوی در رختکن تیمش ادرار می‌کند و شاگردانش هم متوجه می‌شوند تا مثلا با سحر و جادو برنده شود!
  • مُدل من همین است. می‌خواهد دوستان خوششان بیاید یا بدشان بیاید! برنامه فان و شوخی بود و من هم باهاشم بیک‌زاده شوخی کردم.
  • ‌هاشم رعایت نمی‌کرد و جواب می‌داد! چرا جواب نداد؟!
  • از نظر من در این فوتبال خان نداریم و همه رعیت مردم و فوتبالدوستان هستیم. دوره خان و خان‌بازی هم تمام شده است و…

ابراهیم تهامی: از دست دادن بلانکو بزرگترین اشتباه  نکونام خواهد بود

بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبرورزشی صراحتاً ابراز امیدواری کرد که این تیم در روزهای آینده می‌تواند روان‌تر بازی کند.

  • راست و حسینی بگویم بازی استقلال مقابل ملوان چنگی به دل نمی‌زد.
  • من رضاییان را قبل از آنکه پیراهن آبی را برتن کند، دوست داشتم اما اگر جای جواد نکونام بودم، حردانی را از دست نمی‌دادم
  • از دست دادن بلانکو بزرگ‌ترین اشتباه زندگی ورزشی نکونام است. مگر می‌شود بلانکو رو به این سادگی از دست داد.
  • مگر می‌شود در فوتبال شما بازیکنی را بدون نظر مثبت سرمربی به خدمت بگیرید؟ پس احترام سرمربی چه زمانی باید حفظ شود؟
  • استقلال تهران همه جای ایران طرفدار دارد و در خوزستان و به ویژه اهواز بیشتر اما استقلال خوزستان تماشاگر زیادی ندارد.
  • رابطه نزدیکی با خداداد دارم اما هر بازیکن در دوره خود زحمات زیادی کشیده تا به تیم ملی برسد. کاش این حرفها را نمی‌زد. او باید حرمت ملی پوشان سابق را حفظ کند.

هادی شکوری: استقلال تا اینجا بد نتیجه نگرفته است

هادی شکوری بازیکن اسبق تیم استقلال و هم تیمی‌سال‌های دور جواد نکونام در باشگاه پاس در گفتگو با خبر ورزشی، درباره نتایج اخیر استقلال صحبت کرد..

  • استقلال تا اینجا خوب نتیجه گرفته است. البته می‌شد بهتر از این هم نتیجه گرفت. ما باید جلوی ملوان برنده می‌شدیم.
  • جواد نکونام و دیگر اعضای تیم استقلال دوست دارند بلانکو برای این تیم بازی کند.
  • نمی‌خوام بگویم همه چیز گردن مدیریت است ولی به هر حال انتقاداتی که مطرح می‌شود اغلب آنها رو به سوی مدیریت باشگاه می‌رود.
  • ما باید در آزادی بازی می‌کردیم و این خیلی می‌توانست به تیم ما کمک کند. مطمئناً اگر استقلال مقابل ملوان در تهران و در آزادی بازی می‌کرد شرایط خیلی برایش بهتر بود.

اوستون اورونوف سهمیه زیر ۲۵ سال پرسپولیس!

قرارگیری نام امیرحسین حسین‌زاده و اوستون اورونوف در لیست زیر ۲۵ سال تراکتور و پرسپولیس باعث اعتراض استقلالی‌ها شد. با توضیحات فرشید طاهری مشخص شد چون اورونوف فصل گذشته با پرسپولیس قرارداد داشت بنابراین می‌تواند در فصل جاری برای پرسپولیس به عنوان سهمیه زیر ۲۵ سال به میدان برود. با این شرایط ادعای فرشید سمیعی و شکایت استقلال از باشگاه پرسپولیس به جایی نخواهد رسید.»

تاکتیک ویژه یحیی برای شکست دادن پرسپولیس لو رفت!

در آستانه هفته سوم از تقابل فولاد با پرسپولیس می‌خوانید: «یکی از حساس ترین دیدارهای هفته سوم لیگ برتر، قرار است روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه سردارآزادگان قزوین برگزار شود. از اهواز خبر می‌رسد که یحیی گل محمدی با توجه به دو بازی گذشته پرسپولیس، تاکتیک اصلی خود را روی استفاده از ضربات ایستگاهی متمرکز کرده است.»

۳ بازیکن ۲۰۰ میلیارد، ۲۵ نفر هم ۲۰۰ میلیارد؟!

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «منصور قنبرزاده از مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال دیروز دو ادعای مهم را مطرح کرده که در نوع خود جالب است. اول اینکه گفته تیم‌های لیگ برتری سقف بودجه را رعایت کرده‌اند! و دوم اینکه مدعی شده اگر بازیکنان پول‌های زیرمیزی بگیرند، نهادهای نظارتی به ماجرا ورود پیدا می‌کنند که البته ما هم امیدواریم چنین باشد. قنبرزاده توضیح داده که مثلاً سپاهان بابت فروش حسین‌نژاد و رضاییان ۱۱۰ میلیارد به سقف بودجه‌اش اضافه شده و پرسپولیس هم بابت فروش عبدالکریم حسن ۸۰ میلیارد به بودجه‌اش اضافه می‌شود. با این فرمول آنها می‌توانند تا ۵۰۰ میلیارد هم هزینه کنند و البته پولی که AFC به تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان می‌دهد هم به این مبلغ اضافه خواهد شد.»

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا