ورزش

بیاتی‌نیا: سبک بازی استقلال جای اعتراض دارد/ قشنگی کار یک تیم با فوتبال هجومی و گل زدن تکمیل می شود

بیاتی‌نیا: سبک بازی استقلال جای اعتراض دارد/ قشنگی کار یک تیم با فوتبال هجومی و گل زدن تکمیل می شود

محسن بیاتی نیا در مورد بهترین تیم های لیگ برتر در ۲ هفته اول به خبرورزشی گفت: وقتی می گویید بهترین تیم، باید ببینید در بخش تهاجمی مدنظر است یا تدافعی، بهترین در حالت دفاعی شاید تیم های دیگری مدنظر باشند ولی از نظر تهاجمی تراکتور، سپاهان،  پرسپولیس و حتی ملوان در حمله کردن دارند بهتر کار می کنند. تراکتور چون به نحو خوبی برابر پرسپولیس بازی کرد،می گویند در فاز تهاجمی بهتر بود و پرس خوبی هم از جلوی زمین داشت اما نمی شود گفت این تیم تا پایان می تواند همین کیفیت را حفظ کند.

مهاجم اسبق استقلال در مورد انتقادهایی که به سبک بازی این تیم می شود هم گفت: به نظر من انتقادها درست است. کسانی که تخصص دارند و خودشان فوتبال بازی کرده اند و هوادارانی که چند صد بازی این تیم را در سال های اخیر دیده اند خودشان کارشناس هستند و می توانند بگویند سبک بازی یک تیم خوب یا بد است.  به نظر من هم سبک بازی استقلال جای اعتراض دارد.

بیانی نیا در مورد اینکه گفته می شود استقلال ایده ای برای بازی تهاجمی ندارد هم گفت: من سطح بحث را کمی  بالاتر می برم، فوتبال روحش گل زدن است و به نظر می رسد این تیم در حمله کردن تاکتیک های متنوعی ندارد . زیبایی فوتبال  در حمله کردن است و می بینیم تیم هایی که بازی زیباتری انجام می دهند پرتماشاگر تر هستند. تیم هایی که بیشتر سعی می کنند اول گل نخورند، فوتبالشان حوصله سر بر می شود. راه برای هجومی بازی کردن زیاد و البته سخت است.

او در پایان گفت: استقلال یک تیم عادی نیست، این تیم حتما باید زیبا بازی کند چون هواداران زیادی دارد. هواداران یک تیم موقعیت زیاد می خواهند و استقلال باید این خواسته را برآورده کند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا