ورزش

پرسپولیس بازیکن خارجی می‌گیرد استقلال از دست می‌دهد/ رقابت معکوس سمیعی با درویش

پرسپولیس بازیکن خارجی می‌گیرد استقلال از دست می‌دهد/ رقابت معکوس سمیعی با درویش

طی روزها و هفته‌های گذشته تیم پرسپولیس و مدیرعامل این باشگاه رضا درویش هر چند روز یکبار با معرفی بازیکنان جدید خارجی تازه وارد حال و هوای جمعیت هواداری این باشگاه را تغییر داده و نسبت به آینده این تیم در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا امیدواری‌های بیشتری ایجاد کرده است. 

در چنین شرایطی طی روزها و هفته‌های اخیر عکس این اتفاق در باشگاه استقلال در حال رخ دادن است. 

امروز و پس از انتشار صحبت‌های پزشک تیم استقلال در رسانه رسمی باشگاه پیرامون وضعیت چشم کوین یامگا این بازیکن فرانسوی با انتشار متنی در صفحه شخصی اش اعلام کرد که به زودی حقیقت را عنوان خواهد کرد. 

ساعتی پس از انتشار این استوری بود که خبر فسخ قرارداد کوین یامگا با باشگاه استقلال شوک بزرگی برای هواداران این تیم ایجاد کرد. هرچند که طرفداران استقلال به واسطه مشکل بینایی یامگا حساب چندانی روی این بازیکن باز نکرده بودند اما انتشار این خبر پس از قطع امید از حضور منتظر محمد در استقلال فضای امیدوار کننده هواداری در ارتباط با بازیکنان خارجی این تیم را تحت الشعاع قرار داد. 

علاوه بر این موضوع در دو هفته ابتدایی غیبت گوستاو بلانکو مهاجم آرژانتینی تیم استقلال در فصل گذشته نیز یکی از دیگر مشکلات خط حمله استقلال و از دغدغه‌های مهم هواداران بوده است. 

با مروری بر صحبت‌های پیشکسوتان استقلال ظرف روزهای گذشته در رابطه با ضعف خط حمله این تیم در تمام کنندگی حملات به وضوح می‌توان دریافت که وجود گوستاو بلانکو در این تیم تا چه اندازه برای استقلال و هوادارانش اهمیت داشته است. 

علاوه بر این موضوع قطع همکاری دروازه‌بان بوسنیایی – که مشخص نشده از چه طریقی به استقلال آمد و نیامده رفت – نیز مجموعه استقلال در ارتباط با بازیکنان خارجی را تقریباً کامل می‌کند. 

ناگفته نماند که استقلال چند روز دیگر باید در چهارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان برود اما هنوز شرایط حضور بلانکو یا یک مهاجم خارجی جدید در جمع بازیکنان استقلال نامشخص است.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا