ورزش

بارسلونا بمب می‌ترکاند؛ ستاره یووه در رادار فلیک

بارسلونا بمب می‌ترکاند؛ ستاره یووه در رادار فلیک

با وجود مشکلاتی که بارسلونا در ثبت بازیکنان جدید دارد، این تیم همچنان در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات با نام‌های مختلفی برای تقویت ترکیب خود مرتبط است. اگرچه فروش بازیکنان و قرارداد جدید اسپانسری ممکن است به بارسلونا اجازه دهد که بازیکنان بیشتری را جذب کند، اما هنوز مشخص نیست که این معاملات به موقع انجام خواهند شد یا خیر. در این میان، وینگر یوونتوس، فدریکو کیزا، به نظر می‌رسد که در صدر لیست خرید بارسلونا قرار دارد.

طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی روزنامه توتواسپورت ایتالیا، کیزا که ۲۶ ساله است و تابستان آینده قراردادش با یوونتوس به پایان می‌رسد، دیگر در برنامه‌های این باشگاه جایی ندارد و یوونتوس نیز به دنبال دریافت مبلغی برای فروش او است. بارسلونا که تمام تابستان به دنبال یک وینگر چپ بوده، کیزا را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خود برای این پست در نظر دارد.

به گزارش توتواسپورت، کیزا حتی کمد خود را در محل تمرینات یوونتوس خالی کرده و آماده خروج شده است. بر اساس این گزارش، بارسلونا قرار است ۱۲ میلیون یورو برای خرید کیزا پرداخت کند و این بازیکن با دستمزد سالانه ۴ میلیون یورو و ۲ میلیون یورو به عنوان پاداش، قراردادی سه ساله با گزینه تمدید برای سال چهارم امضا خواهد کرد. خروج کیزا از یوونتوس این باشگاه را قادر می‌سازد تا به دنبال جذب جیدون سانچو از منچستریونایتد برود.

بیشتر بخوانید: نیمار به بارسلونا پیشنهاد داد؛ واکنش فلیک چه بود؟

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا