ورزش

پیغام یک باشگاه قطری برای استقلال

پیغام یک باشگاه قطری برای استقلال

استقلال یکی از نمایندگان کشورمان در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا محسوب می‌شود و از ۲۶ شهریور باید در مسابقات مذکور حضور پیدا کند اما هنوز مشخص نیست تکلیف ورزشگاه آزادی برای میزبانی از دیدارهای خانگی استقلال و پرسپولیس چه خواهد شد!

یکی از افراد نزدیک به فدراسیون چند روز قبل طی مصاحبه‌ای با صراحت گفته بود ورزشگاه آزادی قطعاً تا انتهای شهریور آماده نمی‌شود و این نکته برای استقلال دردسر درست کرده است چون آنها دقیقا ۲۶ شهریور باید از الغرافه قطر میزبانی کنند و اگر قرار باشد مسابقه در استادیوم دیگری غیر از آزادی برگزار شود، مراتب طبق قانون باید حتماً به اطلاع تیم مهمان رسانده شود.

اتفاقا استقلالی‌ها طی روزهای گذشته از باشگاه الغرافه پیغام نیز دریافت کرده‌اند. قطری‌ها می‌خواهند بدانند تکلیف محل برگزاری مسابقه خود با استقلال چه می‌شود چون تاکید دارند باید براساس ورزشگاه، سطح ارتفاع و موقعیت جغرافیایی آن برای تیمشان زمین تمرین و هتل رزرو کنند روی همین اصل می‌خواهند بدانند تکلیف از چه قرار است تا بلافاصله کارهای مرتبط با آن را انجام بدهند.

البته از قرار معلوم فعلاً خطری استقلال را تهدید نمی‌کند و آنها می‌توانند تا ۱۰ روز قبل از برگزاری مسابقه، استادیوم را عوض کنند اما به شرطی که ورزشگاه جدید مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا