ورزش

نگاهی به آمار ابوبکر کامارا خرید جدید سپاهان/ از آکادمی موناکو تا نقش جهان؛ استاد دور، دور!

نگاهی به آمار ابوبکر کامارا خرید جدید سپاهان/ از آکادمی موناکو تا نقش جهان؛ استاد دور، دور!

به گزارش خبرورزشی، ابوبکر کامارا بازیکن ۲۹ ساله موریتانی فرانسوی فصل گذشته تیم الجزیره امارات با باشگاه سپاهان به توافق رسیده است و فصل آینده در این تیم توپ خواهد زد. به بهانه پیوستن کامارا نگاهی به آمار این بازیکن در سال های گذشته می اندازیم.

ابوبکر کامارا سابقه بازی در تیم های المپیاکوس، فولام، مالاتیااسپور، آمیان، موناکو و الجزیره را در کارنامه خود دارد.

ابوبکر کامارا فصل گذشته در تیم الجزیره امارات بازی کرده است که در ۱۱ بازی ۳ گل از خود ثبت کرده است. گفتنی است کامارا از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ هم ۵۱ بازی انجام داده که ۱۴ گل به ثمر رسانده است. به نظر می رسد تعداد گل های کامارا برای یک مهاجم ضعیف است و همین آمار باعث شده تا هواداران سپاهان نسبت به این خرید واکنش مثبتی نشان ندهند.

در ادامه آمارهای این بازیکن می توان به تعداد بازی ها و تعداد گل های تمام دوران فوتبالش اشاره کرد. این بازیکن در تمام دوران فوتبالی خود ۲۴۶ بازی انجام داده که ۵۲ گل و ۱۵ پاس گل ثبت کرده است که نشان می دهد این مهاجم از حیث تعداد گل و پاس گل اصلا آمار خوبی در حد یک مهاجم تاپ ندارد.

این مهاجم ۲۹ ساله که از آکادمی موناکو فرانسه فوتبال حرفه‌ای خود را آغاز کرده، در سه سال گذشته در تیم‌هایی از کشور امارات و یونان به میدان رفته است. او در این فاصله ده بار تیم تغییر داده و تقریبا همه جا دور، دور کرده است.

آمار گلزنی ابوبکر کامارا در لیگ‌ها و تورنمنت های مختلف

چمپیونشیپ انگلیس؛ ۵۶ بازی، ۱۱ گل، ۶ پاس‌گل

سوپرلیگ یونان؛ ۳۰ بازی، ۷ گل، ۲ پاس‌گل

لیگ ۲ فرانسه؛ ۲۹ بازی، ۱۱ گل، ۲ پاس‌گل

لیگ برتر انگلیس؛ ۲۴ بازی، ۳ گل

لیگ یک فرانسه؛ ۱۲ بازی، ۱ گل

گفتنی است با حضور انزونزی، دابو، هنانوف و کامارا، تیم سپاهان فقط یک سهمیه خارجی دیگر دارد که احتمال آن می رود در روزهای آینده یک بازیکن خارجی دیگر به تیم خود اضافه کند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا