ورزش

واکنش آنچلوتی به تکرار گل‌نزنی‌های امباپه

واکنش آنچلوتی به تکرار گل‌نزنی‌های امباپه

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی ۳-۰ تیمش مقابل رئال وایادولید در ورزشگاه برنابئو، اعلام کرد که نگران گل نزدن کیلیان امباپه نیست. امباپه که این تابستان با قراردادی پنج‌ساله به رئال پیوست، در دومین بازی متوالی لالیگا موفق به گلزنی نشد و در دقیقه ۸۶ تعویض شد.

آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی تاکید کرد که تغییر پست امباپه به مهاجم مرکزی، توانایی‌های او را محدود نمی‌کند و پای این مهاجم فرانسوی به زودی به گلزنی باز خواهد شد. او گفت: «امباپه یک مهاجم فوق‌العاده است؛ سریع است و بدون توپ به خوبی حرکت می‌کند. او در این بازی سه موقعیت داشت و من مطمئنم که به زودی گلزنی را شروع خواهد کرد.»

در این دیدار، فدریکو والورده پس از نیمه دوم گل اول رئال را به ثمر رساند و براهیم دیاز نیز به عنوان بازیکن تعویضی گل دوم را ثبت کرد. اندریک، مهاجم جوان و جدید رئال، نیز در دقیقه ۹۶ با گلزنی خود درخشش خاصی داشت. آنچلوتی از عملکرد اندریک تمجید کرد و گفت: «او پتانسیل بالایی دارد و با این گل، توانایی‌هایش را به خوبی نشان داد. در فضاهای کوچک، او بسیار خطرناک است.»

رئال مادرید که در هفته اول لالیگا مقابل مایورکا به تساوی ۱-۱ دست یافته بود، حالا بدون حضور جود بلینگام و ادواردو کاماوینگا به دلیل مصدومیت و فرلان مندی به علت محرومیت، آماده بازی بعدی خود در برابر لاس پالماس می‌شود و سپس به مصاف رئال بتیس خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: شبی رویایی برای کیم کارداشیان و پسرش در قلب سانتیاگو برنابئو +تصاویر

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا