ورزش

کلوب| آقای نکونام این فصل، فصل نتیجه است

کلوب| آقای نکونام این فصل، فصل نتیجه است

استقلال در دو هفته ابتدایی با یک برد و یک تساوی ۴ امتیاز گرفت و در رده سوم نشست اما نه این نتایج و نه این جایگاه برای این تیم همیشگی نیست.

آبی پوشان پایتخت خوب می دانند برای تکرار عملکرد فصل گذشته و حتی بهتر و بالاتر از آن باید با عزمی جزم تر و نگاهی دقیق تر وارد میدان شوند و به نتیجه ای جز برد فکر نکنند.

جواد نکونام هم پس از یک فصل حضور روی نیمکت آبی پوشان به تجربه ای رسیده و دیگر آن نکونام فصل گذشته نیست و انتظاراتی که هواداران از او برای این فصل دارند نیز قابل مقایسه با فصل گذشته نیست.

جواد نکونام هم خوب می داند که این فصل دیگر مانند فصل گذشته نباید به اما و اگرها دل خوش کند، شاید یکی از مزیت های این فصل برای سرمربی آبی پوشان نسبت به فصل گذشته ورود VAR یا همان کمک داور ویدیویی است که دیگر نکونام بهانه ای برای از دست دادن امتیاز از سمت داوری نداشته باشد، اما جواد نکونام خوب می داند که مهم تر از همه اینها عزم جزمی است که باید داشته باشد.

جواد نکونام تفکراتی خاص دارد، تفکراتی که تنها او دارد و در کس دیگر نیست، او باید اساس کارش را روی پیشرفت و نتیجه گرفتن بگذارد تا به نتیجه ای که هم او و هم هواداران استقلال می خواهند برسد. هواداران آبی از ابتدای فصل صراحتا با این جمله به جواد نکونام ابتدا گوشزد و سپس هشدار داده اند که این فصل دیگر فصل نتیجه گرفتن است و از او و تیمش قهرمانی می خواهند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا