ورزش

شمارش معکوس برای تغییر مدیریت در باشگاه استقلال / خداحافظی علی عسگری با هلدینگ خلیج فارس جدی شد

شمارش معکوس برای تغییر مدیریت در باشگاه استقلال / خداحافظی علی عسگری با هلدینگ خلیج فارس جدی شد

به گزارش خبرورزشی، اگرچه وقتی رییس هیات مدیره صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ابلاغ وزیر نفت دولت ابراهیم رییسی، مدیریت هلدینگ عظیم خلیج فارس را به عبدالعلی علی عسگری، رییس اسبق سازمان صدا و سیما سپرد، حسین قربان زاده، رییس وقت سازمان خصوصی سازی شاکی شد و در اعتراض به این انتخاب اعلام کرد شرکت های بورسی که خصوصی شده اند یا در حال خصوصی شدن هستند، باید زیرنظر سازمان خصوصی سازی اداره شوند اما نه وزیر نفت آن زمان به این اعتراض توجهی کرد و نه وزارت نفت در حال حاضر خیال دارد سرنوشت یکی از عظیم ترین هلدینگ های پتروشیمی ایران که ۶۵ شرکت تابعه دارد را به سازمان خصوصی سازی بسپارد.

عظیمی فر حکم گرفت، هلدینگ در نوبت!

روزی هم که علی عسگری به این هلدینگ آمد، حکم خود را از محمد مهدی رحمتی، رییس هیات مدیره گرفت و جایگزین جعفر ربیعی شد، در صورتجلسه هیات مدیره به ابلاغ و اعلان وزیر نفت اشاره شد و حالا هم تصمیم گیرنده نهایی وزیر نفت دولت مسعود پزشکیان است. البته تاکید وزیر نفت دولت ابراهیم رییسی این بود که تطابق های قانونی و مقرراتی انجام و تاییدیه های لازم برای معرفی مدیرعامل جدید اخذ شود و قطعا تاکید وزیر نفت دولت جدید هم همین خواهد بود.

مسعود پزشکیان در کابینه خود وزارت نفت را به محسن پاک نژاد سپرده و وزیر نفت هم حکم معاونت این وزارتخانه و مدیریت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی را به محمد صادق عظیمی فر داده است. آنهایی که تحولات وزارت نفت را با دقت دنبال می کنند می گویند بعد از تعیین معاون وزیر و تعیین تکلیف بزرگ ترین شرکت نفتی زیرمجموعه وزارت نفت، به زودی نوبت به تغییر مدیران هلدینگ خلیج فارس می رسد.

شهریاری هم می رود، مدیریت استقلال تغییر می کند

حتی جانشین عبدالعلی علی عسگری هم تعیین شده و شهریور ماه، ایستگاه پایانی همکاری این چهره سیاسی با هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس خواهد بود. اگرچه برخی نزدیکان احمد شهریاری ادعا می کنند با رفتن علی عسگری، مدیریت هلدینگ به رییس هیات مدیره استقلال و مدیر پارک های پتروشیمی افق سپرده خواهد شد اما منابع آگاه می گویند با پایان ماموریت علی عسگری در هلدینگ، احمد شهریاری هم به نقطه پایان می رسد. برای هلدینگ مدیر جوان در نظر گرفته شده و رویکرد محسن پاک نژاد وزیر جدید، استفاده از چهره های جوان است، درست مثل انتصاب محمد صادق عظیمی فر برای معاونت وزیر نفت و حالا حتی بحث بازگشت جعفر ربیعی که علی عسگری جایگزین او شده بود، مطرح است.

با خروج علی عسگری از هلدینگ و متعاقب آن حذف شهریاری، هیات مدیره و مدیریت باشگاه استقلال هم دستخوش تغییر خواهد شد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا