ورزش

دوباره سجاد؛ گل شهباززاده به استقلال که مانع از قهرمانی آبی‌ها شد +ویدیو

دوباره سجاد؛ گل شهباززاده به استقلال که مانع از قهرمانی آبی‌ها شد +ویدیو

سجاد شهباززاده مهاجم ۳۴ ساله فصل گذشته مس رفسنجان با عقد قراردادی به استقلال خوزستان پیوست و احتمالا در دیدار این هفته نیز با دریافت مجوز سازمان لیگ می تواند روبروی استقلال و خط دفاعی و دروازه بان استقلال بازی کند.

سجاد شهباززاده مهاجم بلند قامت اردبیلی فوتبال کشورمان که خیلی‌ها او را به عنوان یک مهاجم استقلالی می‌شناسند پس از ناکامی در بازگشت دوباره به استقلال در فصل بیست و دوم لیگ برتر(زمان سرمربیگری ساپینتو) در پایان همان فصل از این تیم رفت و از ابتدای لیگ گذشته به مس رفسنجان پیوست.

این بازیکن در دیدار هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر بیست و سوم و در دقیقه سوم بازی دروازه سید حسین حسینی را باز کرد.

این بازیکن که سابقه گل زنی به استقلال در تیم سپاهان را نیز در کارنامه خودش داشت بعد از زدن این گل مقابل تیم محبوب و سابقش شادی نکرد اما زمینه ساز تساوی تیمش در استادیوم آزادی شد. دیداری که در تاریخ هجدهم فروردین ماه سال جاری در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید  و مانع از رسیدن استقلال به هر سه امتیاز مسابقه شد. سه امتیازی که اگر استقلال می گرفت در هفته آخر می توانست قهرمان شود.

استقلال در آن دیدار دو بار توسط گوستاو بلانکو در دقیقه ۱۶ و ۵۰ دو گل به مس رفسنجان زد تا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

فیلم گل سجاد شهباززاده به استقلال که آخرین گل او مقابل تیم آبی تهران به شمار می‌رود را می‌بینید

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا