ورزش

پیشنهاد غیرمنتظره‌ای که توافق فروزان برهم زد

پیشنهاد غیرمنتظره‌ای که توافق فروزان برهم زد

تعداد زیادی از بازیکنان مطرح لیگ برتری درحال حاضر بدون تیم هستند و ستاره‌های زیادی بازی‌های لیگ برتر را از تلویزیون تماشا می‌کنند. یکی از این نفرات محسن فروزان گلر باتجربه لیگ برتری است. فروزان که سابقه حضور در تیم‌های زیادی از جمله استقلال را در کارنامه دارد، فصل قبل در ذوب آهن بازی کرد ولی درحال حاضر بدون تیم است.

فروزان طی روزهای گذشته مذاکراتی را با هوادار انجام داد تا شاگرد رحمتی شود. با این حال توافق بین طرفین حاصل نشد و فروزان حاضر به عقد قرارداد با هوادار نشد. خود محسن در گفت و گویی که با خبرورزشی انجام داد، در این خصوص گفت: آقای رحمتی را من خیلی دوستش دارم. پیشنهاد هوادار جوری بود که حاضر بودم فقط به خاطر شخص آقای رحمتی که برادر بزرگتر من هستند و از صمیم قلب دوستش دارم، آنجا بروم و فقط برای آقای رحمتی بازی کنم. ولی شرایط مالی‌شان برای من خوب نبود و از آقای رحمتی عذرخواهی کردم و نرفتم. اگر یک زمانی هم به هوادار بروم فقط به خاطر آقای رحمتی است. به خاطر آقای رحمتی پیشنهادم را کم کردم ولی شرایط مهیا نبود. امیدوارم اوضاع طوری بشود که با آقای رحمتی بتوانیم یک روزی کار کنیم.

طبق پیگیری‌های ما ‌پیشنهاد هوادار به فروزان تنها دو میلیارد بوده و همین موضوع باعث شد تا توافق بین طرفین انجام نشود. هوادار که خیلی دیر خود را برای لیگ آماده کرد، هنوز هم تکمیل نیست و به دنبال جذب بازیکنان جدید است.

با این حال هم سقف بودجه این باشگاه و هم مشکلات شدید مالی باعث شده تا این تیم نتواند هزینه زیادی انجام دهد. این باشگاه طی روزهای گذشته با چند گزینه که در بین آن‌ها بازیکنان مطرحی هم حضور دارند، مذاکره کرده ولی به این نفرات پیشنهادی بین ۱/۵ تا ۲ میلیاردی داده که در مقابل سایر تیم‌های لیگ برتری واقعا ناچیز است. 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا