ورزش

آخرین بمب ساعتی فوتبال ایران به کار افتاد/ جواز خروج صادر شد؛ مشکلی با پرسپولیسی‌ شدن تو ندارم!

آخرین بمب ساعتی فوتبال ایران به کار افتاد/ جواز خروج صادر شد؛ مشکلی با پرسپولیسی‌ شدن تو ندارم!

باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی مهدی ترابی در چندین نوبت برای جذب جانشین وی اقدام کرد اما هر بار جذب بازیکن مورد نظر به دلایل مختلف منتفی شد.

یکی از این بازیکنان علی قلی‌زاده، ستاره تیم ملی ایران و باشگاه لخ‌پوزنان لهستان است که انتقال وی به دلیل اینکه این بازیکن مشمول خدمت سربازی بود، منتفی شد. این در شرایطی‌ست که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی از حل شدن خدمت سربازی برخی ملی‌پوشان از جمله قلی‌زاده خبر داد.

با این خبر باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را بار دیگر برای جذب قلی‌زاده آغاز کرد. به‌دنبال اقدامات سرخ‌پوشان برای جذب قلی‌زاده این بازیکن برای دریافت رضایت‌نامه با مدیران باشگاه لخ‌پوزنان جلسه‌ای را برگزار کرد که در نهایت با جدایی این بازیکن مخالفت شد.

باشگاه لخ‌پوزنان به قلی‌زاده اعلام کرد تا زمانی که این باشگاه جانشین وی را جذب نکند، به هیچ وجه به وی اجازه جدایی نخواهد داد و از همین رو باشگاه لهستانی برای صدور رضایت‌نامه قلی‌زاده مبلغ عجیبی را اعلام کرد که این موضوع باعث عقب‌نشینی وی شد.

این در حالی است که نایلز فردریکسن، سرمربی دانمارکی لخ‌پوزنان نیز به قلی‌زاده اعلام کرده است که در صورت تمایل به جدایی، مشکلی با این موضوع ندارد و قلی‌زاده می‌تواند در تمرینات نیز شرکت نکند. با این تفاصیل باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی برای قلی‌زاده خواهد افتاد و آیا این بازیکن به جمع سرخ‌پوشان ملحق خواهد شد یا نه!

بیشتر بخوانید: نظرسنجی یک سایت لهستانی برای آینده قلی‌زاده/ این بازیکن را به پرسپولیس بفروشند؟

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا