ورزش

سهرابیان که مدعی حضور در تیم ملی بود چطور برابر جوان ۱۹ ساله محو شد؟/ آرمین بیشتر از خودش به استقلال و نکونام ضربه زد!

سهرابیان که مدعی حضور در تیم ملی بود چطور برابر جوان ۱۹ ساله محو شد؟/ آرمین بیشتر از خودش به استقلال و نکونام ضربه زد!

به گزارش خبرورزشی، آرمین سهرابیان از جمله مدافعانی است که در تمام سال‌های اخیر، چه زمانی که عضو استقلال بود و چه در گل گهر، همواره بسیاری کارشناسان جای او را در تیم ملی خالی می‌دیدند. البته او توسط مربیان مختلف بارها به اردوی تیم ملی دعوت شد اما لیاقت بازی را هم داشت.

آرمین سهرابیان وقتی فصل قبل به استقلال برگشت، همه یک سهمیه تیم ملی را برای او کنار گذاشتند. توانایی فنی او اثبات شده بود و در تیم بزرگ استقلال بیشتر به چشم می‌آمد. سهرابیان فصل قبل با گل‌های حساس نقش مهمی در صدرنشینی استقلال داشت. اما همین سهرابیان در بازی مقابل ملوان این هفته چهره بسیار ضعیفی از خود نشان داد. آن هم در شرایطی که بازی قبل از بهترین‌های تیمش بود. تقریبا همه در فوتبال ایران ماجرای تتو روی پای او را می‌دانند و حاشیه و جنجالی که به پا شد حتی از حد تحمل بازیکنی با تجربه مثل او هم فراتر بود. نتیجه این شد که سهرابیان در دقیقه ۷ بازی مقابل رضا غندی‌پور ۱۹ ساله چنان محو شد که شاید در بازی بعدی روی نیمکت بنشیند. او در کل مسابقه سردرگم، متزلزل و سرشار از استرس بود و از دادن یک پاس سالم عاجز و بارها در جاگیری و یارگیری اشتباه کرد.

سهرابیان روی کاغذ یک پنالتی برای استقلال گرفت اما خیلی‌ها اعتقاد داشتند او روی بازیکن ملوان خطا کرد! البته اینجا نظر کارشناسی روی پنالتی نداریم، مسئله محو شدن بازیکنی مثل سهرابیان طی یک هفته آن هم توسط حاشیه‌ها است که باید برای جوان‌ترها درس عبرتی باشد. بازیکن حرفه‌ای با قرارداد میلیاردی به جای تمرکز روی تمرین و مسابقه چرا باید اسیر حواشی مربوط به یک تتو شود؟ چرا باید کاری کند که هم خودش و هم تیمش این چنین لطمه بخورند؟ استقلال سلیمی را ندارد، سیلوا هم مثل فصل قبل ضعیف است و سهرابیان تنها نقطه اتکای نکونام در قلب خط دفاعی بود.

عاقبت بازیکن حرفه‌ای که به جای تمرکز روی تمرین و مسابقه دنبال تتو و حاشیه می‌رود، همین می‌شود. با این نمایش و با این شرایط حالا او هم از دایره اعتماد نکونام خارج شده و افسوس که این اتفاق به دلایل فنی نیست.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا