ورزش

سازمان لیگ تکذیب کرد/ نکونام هیچ مشکل قانونی نداشته است!

سازمان لیگ تکذیب کرد/ نکونام هیچ مشکل قانونی نداشته است!

فرشید طاهری در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، در خصوص خبر صادر نشدن کارت اعضای کادرفنی استقلال اظهار داشت: نقل و انتقالات کادرفنی و مربیان مانند بازیکنان نیست که فقط در بازه زمانی خاصی امکان تغییر کادرفنی وجود داشته باشد و هر لحظه از فصل کادرفنی و مربیان می توانند از تیمی جدا شوند یا با تیمی قرارداد امضا کنند. در هفته نخست لیگ برتر به دلایلی برای هیچ یک از مربیان و اعضای کادرفنی تیم ها کارتی صادر نشد و فقط مجوز یک هفته ای به آنها داده شد.

وی افزود: جواد نکونام سرمربی استقلال هم قراردادی سه ساله با باشگاه استقلال دارد که فصل گذشته این قرارداد در سازمان لیگ ثبت شده است. کارت مربیگری سعید رجبی از دیگر اعضای کادرفنی استقلال هم صادر شد اما به دلیل اینکه نکونام در آزمایش های پزشکی پیش فصل در مرکز ایفمارک حاضر نشد و به همین دلیل مجوز حضورش روی نیمکت تیم با تعهد و پذیرش مسئولیت پزشکی از سوی مدیرعامل باشگاه ، توانست روی نیمکت تیم استقلال بنشیند.

طاهری درخصوص قراردادهای بازیکنان و مربیان سایر باشگاه ها اظهار داشت: کارگروه ناظر بر قراردادها تمامی باشگاه های لیگ برتری نظارت می کند و همه آن قراردادها را مورد ارزیابی و بازبینی قرار می دهد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا