ورزش

احتمال برگزاری جلسه استیناف؛محرومیت ملی‌پوش والیبال کاهش می‌یابد؟

احتمال برگزاری جلسه استیناف؛محرومیت ملی‌پوش والیبال کاهش می‌یابد؟

به گزارش خبرنگار مهر، موضوع بازیکن سالاری یکی از مسائل همیشگی والیبال ایران است که از زمان محمدرضا داورزنی در بین والیبالیست‌های ایران رخنه کرد و سال‌هاست مورد انتقاد اهالی والیبال قرار گرفته است.

در مسابقات لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ والیبال که آخرین فرصت برای المپیکی شدن والیبال ایران بود، چندین بازیکن از حضور در اردوی تیم ملی سرباز زدند. یکی از این بازیکنان صابر کاظمی بود که علی رغم دعوت رسمی فدراسیون والیبال، به تیم ملی پشت کرد و در تمرینات حاضر نشد و در مسابقات لیگ ملت‌ها هم شرکت نکرد.

عدم همراهی کاظمی با تیم ملی در شرایطی که تیم به او نیاز زیادی داشت باعث خشم مسوولان فدراسیون و از جمله میلاد تقوی رئیس فدراسیون شد. تقوی بارها در مصاحبه‌های خود از این موضوع ابراز ناراحتی کرد و حتی عنوان کرد که اشد مجازات را برای این بازیکن در نظر خواهد گرفت. هفته گذشته هم جلسه کمیته انضباطی برگزار و صابر کاظمی دو سال از همراهی با تیم ملی محروم شد. این اتفاق اگرچه ناراحت کننده بود اما تا حدودی اهالی والیبال را امیدوار کرد که دوران بازیکن سالاری در والیبال ایران به پایان رسیده و رئیس جوان فدراسیون والیبال اجازه نمی‌دهد این موضوع بیشتر از این در والیبال ایران رخنه کند.

در نهایت چند روز بعد دوباره جلسه صابر کاظمی به همراه فرهاد قائمی و رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد که کاظمی هم از عدم همراهی با تیم ملی عذرخواهی کرد و به نظر می‌رسید با این عذرخواهی موضوع محرومیت دوساله او ملغی خواهد شد.

البته در پیگیری‌های خبرنگار مهر مشخص شد که جلسه استیناف صابر کاظمی به احتمال زیاد سه‌شنبه آینده برگزار خواهد شد و محرومیت او ملغی نمی‌شود و تنها مدت زمان آن کاهش پیدا خواهد کرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا