ورزش

ستاره استقلال به دنبال انتقام از رونالدو و النصر

ستاره استقلال به دنبال انتقام از رونالدو و النصر

به گزارش خبرورزشی، جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال دومین فصل حضورش را در این تیم سپری می‌کند. ماشاریپوف که قلب تپنده استقلال است و نمایش‌های خوبی در مدت زمان حضورش در استقلال داشته، امیدوار است امسال در بازی‌های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا بدرخشد و به تیمش در این رقابت‌ها کمک کند.

استقلال که یکی از نماینده‌های ایران در لیگ نخبگان به حساب می‌آید، در مرحله گروهی این رقابت‌ها باید با تیم‌های السد قطر، الهلال عربستان، پاختاکور ازبکستان، الشرطه عراق، الریان قطر، الاهلی عربستان، النصر عربستان و الغرافه قطر بازی کند. یکی از تقابل‌های جالب این رقابت‌ها قرار گرفتن ماشاریپوف مقابل رونالدو و تیم سابقش است.

ستاره استقلال قبل از پیوستن رونالدو به النصر در این تیم حضور داشت و شماره هفت این تیم را برتن می‌کرد. با این حال ماشاریپوف خاطره خوبی از النصر ندارد و تقابل با این تیم برای او کاملا انتقامی خواهد بود. بعد از آمدن رونالدو به النصر همه چیز به ضرر جلال الدین شد و ماشاریپوف جایگاهش را در النصر به طور کامل از دست داد و حتی پیراهن شماره ۷ او هم به فوق ستاره پرتغالی رسید.

ماشاریپوف هم ناچار شد در روزهای باقی مانده از قراردادش پیراهن شماره ۷۷ النصر را به تن کند. ۹ ماه بعد از انتقال رونالدو به النصر، ماشاریپوف از این تیم جدا شد و به پانسرایکوس یونان رفت و در نهایت در زمستان سال گذشته به استقلال پیوست.

ستاره آبی‌ها اصلا دل خوشی از النصر و مدیرانش ندارد و معتقد است این باشگاه رفتار خوبی با او نداشته است. از همین رو تقابل او با تیم سابقش دیدنی و البته انتقامی خواهد بود و ماشاریپوف انگیزه زیادی برای تقابل با رونالدو و تیم سابقش خواهد داشت.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا