ورزش

قیام بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس علیه بیرانوند

قیام بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس علیه بیرانوند

 علی علیپور که در حال حاضر برترین گلزن تاریخ این باشگاه در لیگ برتر محسوب می‌شود، بعد از بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان با توجه به چند فصل حضور در فوتبال اروپا و لیگ پرتغال، چشم به موفقیتی دوباره دوخته است.

علیپور که سابقه آقای گلی در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، در پنجره تابستانی و علیرغم پیشنهاداتی که داشت در نهایت ترجیح داد بار دیگر به این تیم بازگردد و اکنون هواداران پرسپولیس امیدوارند با درخشش او شرایط خوبی را در فصل بیست و چهارم پشت سر بگذارند و به هدف  خود نزدیک‌تر شوند.

علیپور در بازی ابتدایی این تیم و در جدال با ذوب آهن علیرغم تلاشی که برای موقعیت سازی روی دروازه حریف داشت به نتیجه مطلوب نرسید. پرسپولیس در این بازی نتوانست از سوی خط میانی خود موقعیت‌های مناسبی برای مهاجمان و خصوصا علی علیپور شکل دهد تا مهاجم سرخ‌ها برای رسیدن به اولین گل در این بازی به نتیجه نرسد.

بازی امروز اما کاملا برای علیپور متفاوت است؛ او که با اهداف بزرگی پا روی پیشنهادات مالی بالاتر خود گذاشته، برای دستیابی به گل برابر تراکتور بی‌تابی می‌کند. او امیدوار است خط میانی تیمش در این جدال با پاسی طلایی شرایط را برای ثبت اولین گل فصلش فراهم سازد و باید دید قادر به تسلیم کردن علیرضا بیرانوند در این جدال خواهد بود یا خیر.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور/ سورپرایز جالب گاریدو برای اسکوچیچ!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا