ورزش

جنگ ستارگان در تبریز/ پرسپولیس ۳ – تراکتور ۷

جنگ ستارگان در تبریز/ پرسپولیس ۳ – تراکتور ۷

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس و تراکتور در سال‌های اخیر تبدیل به دو رقیب کلاسیک در فوتبال ایران شده‌اند و جنگ بزرگی بین آنها حاکم بوده که حتی به بیرون از زمین هم کشیده شده است. در این بین بازیکنان زیادی پیراهن قرمز هر دو تیم را بر تن کرده‌اند که انتقالات امسال، جذابیت این موضوع را به اوج خود رسانده است.

در ترکیب فعلی تراکتور علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی و مهدی عبدی (به صورت قطعی) امسال پرسپولیس را ترک کرده و به تراکتور پیوسته‌اند تا همبازی شجاع خلیل زاده، مهدی شیری و محمد نادری شوند که پیش از این لباس سرخپوشان پایتخت را به تن کرده بودند.

آن طرف هم فردا فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی فرصت دارند یک بار دیگر برابر تیم سابق‌شان یعنی تراکتور به میدان بروند. البته در جمع بازیکنان فعلی پرسپولیس امید عالیشاه هم پیشینه حضور در تراکتور را دارد ولی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در بازی پنجشنبه حضور داشته باشد. یعنی در جمع بازیکنان دو تیم، ۷ مهره تراکتور قبلا پیراهن پرسپولیس را به تن کرده‌اند و ۳ چهره پرسپولیس هم سابقه پوشیدن لباس تراکتور را دارند و باید دید کدام نفرات می‌توانند بیشتر به تیمشان کمک کنند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا