ورزش

فولاد – مس؛ فرصتی برای خودنمایی تیم های صنعتی

فولاد – مس؛ فرصتی برای خودنمایی تیم های صنعتی

بالاخره از فولاد یحیی گل محمدی و نصیرزاده مقابل چشم هواداران رونمایی خواهد شد. آن هم مقابل مس زخم خورده از بازی اول.

شناسنامه بازی

پنجشنبه اول شهریور ۱۴۰۳

ساعت ۲۰:۳۰

ورزشگاه شهدای اهواز

داور: حسین زمانی

کمک‌ها: یعقوب حجتی و رحیم حاجیلو

نکات بازی

  • فصل قبل مس رفسنجان هر دو جدال رفت و برگشت را از فولاد برد. بازی رفت را در خانه با سه گل ساکت الهامی پیروز شد و در بازی برگشت محرم نویدکیا با یک گل در همین ورزشگاه شهدای اهواز به برتری رسید.
  • فصل قبل در جدال رفت و برگشت این دو تیم چهار مربی مختلف روی نیمکت بودند! در بازی رفت ساکت الهامی، ایگناسیو اسپانیایی را برد و در بازی برگشت نوید کیا مچ عبدالله ویسی را خواباند.
  • لوسیانو پریرا که در بازی رفت فصل قبل دبل کرد، در بازی برگشت پیراهن فولاد را به تن داشت. محمد خدابندلو و سعید واسعی نیز دو گلزن دیگر مس بودند که حالا فقط سعید واسعی در مس مانده و شانس گلزنی دوباره به تیم قبلی خود را دارد.
  • در شروع این فصل فولاد در ورزشگاه وطنی قائمشهر نساجی را با یک گل برد و مس در خانه با دو گل مغلوب تراکتور شد.
  • یحیی گل محمدی در بازی اول نتوانست روی نیمکت فولاد بنشیند و هنوز مشخص نیست در این بازی موفق به انجام این کار خواهد شد یا خیر.
  • باشگاه مس به دلیل تاخیر در ثبت قرارداد بازیکنانش ۵ میلیارد تومان جریمه شد اما حداقل در این مسابقه محرم می‌تواند روی نیمکتش حساب کند. در بازی اول مقابل تراکتور مس فقط دو بازیکن ذخیره داشت که دو جوان زیر ۱۸ سال بودند و به بازی هم رفتند.
  • مس در پنجمین فصل حضور در لیگ برتر و سطح اول فوتبال بیشترین تبادل بازیکن را با فولاد اهواز داشته و از این نظر نیز انگیزه‌های مشترک زیادی نزد بازیکنان دو تیم وجود دارد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا