ورزش

خودداری سرمربی آلومینیوم از حرف زدن درباره کوین؛ فرار مجتبی حسینی از یامگا

خودداری سرمربی آلومینیوم از حرف زدن درباره کوین؛ فرار مجتبی حسینی از یامگا

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و نساجی فردا در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف هم می‌روند. این دیدار قرار است که با استفاده از فناوری کمک داور ویدویی برگزار شود تا نخستین دیدار لیگ برتر باشد که با VAR برگزار  می‌شود ولی خبری از استقلال و پرسپولیس در آن نیست.

نشست خبری پیش از این بازی بسیار کوتاه برگزار شد. ابتدا مدیررسانه‌ای آلومینیوم ضمن تسلیت ایام اربعین، روز خبرنگار و عکاس را تبریک گفت. سپس مجتبی حسینی درخصوص این دیدار صحبت‌های کوتاهی را به زبان آورد.

حسینی در ابتدای اظهاراتش گفت: هفته دوم فصل جدید بازی خانگی بسیار دشواری با تیم خوب نساجی داریم. سعی کردیم تا جایی که ممکن است، تیم را خوب آماده کنیم. یک‌ سری مشکلات بابت مصدومیت بازیکنان داریم.

او ادامه داد: امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی قابل قبول انجام دهیم و با وجود همه مشکلات، ایشالا که فردا شب خوبی برای ما باشد.

سرمربی آلومینیوم درخصوص حضور کوین یامگا در اراک و اینکه گفته می‌شد او در جریان حضور بازیکن استقلال در تمرینات نبوده، گفت: لطفاً در مورد بازی سوال کنید. پس از بازی در این خصوص صحبت می‌کنیم.

حسینی درباره قانون جدید حضور حداقل ۲ بازیکن زیر ۲۱ سال روی نیمکت ذخیره‌ها و اینکه آیا بهتر نبود این قانون زودتر به سرمربیان ابلاغ می‌شد، گفت: تیم ما اصلا چنین مشکلی ندارد برای همین اصلاً در موردش فکر نکردیم (با خنده و کنایه به جوان بودن تیم آلومینیوم). این مشکل بقیه است و خودشان باید جواب بدهند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا