ورزش

گل گهر – استقلال خوزستان؛ استارت آبی‌های ناکام در هفته اول

گل گهر – استقلال خوزستان؛ استارت آبی‌های ناکام در هفته اول

دو تیم‌ آبی پوش و ناکام هفته اول برای گرفتن سه امتیاز در هفته دوم به میدان می‌آیند.

شناسنامه بازی

پنجشنبه اول شهریور ۱۴۰۳

ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

داور: ایمان کهیش

کمک‌ها: حامد صفایی و سعید زیبا

نکات بازی

  • فصل قبل مربی استقلال خوزستان (سیروس پورموسوی) ایرانی بود و مربی گل گهر (ماریوس اوزینیدیس) اروپایی، حالا جای آنها عوض شده و روی نیمکت استقلال خوزستان یک مربی خارجی (بوژوویچ) می‌نشیند و روی نیمکت گل گهر مهدی تارتار.
  • هر دو مربی برای اولین بار هدایت دو تیم را بر عهده گرفتند. بوژوویچ برای اولین بار به ایران آمده اما تارتار مربی آشنا به لیگ ماست.
  • در دو جدال فصل قبل هر کدام از دو تیم سه گل زدند و هر دو بازی مساوی شد. بازی رفت در اهواز ۱-۱ شد و بازی برگشت در سیرجان ۲-۲ و از جمع زنندگان این شش گل تنها احمد زنده روح و محمود مطلق‌زاده -کاپیتان‌های دو تیم- در ترکیب این فصل باقی مانده‌اند.
  • هفته قبل در شروع لیگ بیست و چهارم گل گهر در انزلی با یک گل به ملوان باخت و استقلال خوزستان در خانه تنها تساوی بدون گل شروع فصل مقابل آلومینیوم را رقم زد.
  • بوژوویچ مربی صرب استقلال خوزستان در هفته نخست از هیچ کدام از بازیکنان خارجی خود استفاده نکرد. حال باید دید مقابل گل گهر چه تغییراتی در ترکیب خواهد داشت.
  • گل گهر فصل قبل دور رفت با اوزینیدیس یونانی خوب استارت زد و امتیازات خوبی جمع آوری کرد. مهدی تارتار نیز دور رفت فصل قبل با ملوان همین تجربه را داشت و جز شش تیم بالای جدول بود. حالا که این دو به هم رسیدند، چه زمانی برای شروع پیروزی ها بهتر از اولین بازی خانگی؟

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا