ورزش

ریسک بزرگ استقلال در خرید بازیکن خارجی / استقلال هشدار ایفمارک را جدی نگرفت

ریسک بزرگ استقلال در خرید بازیکن خارجی / استقلال هشدار ایفمارک را جدی نگرفت

به گزارش خبرورزشی، گائل کاکوتا به عنوان یکی از خارجی‌های نامداری که به فوتبال ایران آمده‌اند، قراردادش را با استقلال امضا کرده و شنیده می‌شود جواد نکونام خیلی روی تجربه و تکنیک او حساب باز می‌کند. هرچند وی در هفته نخست لیگ برتر به میدان نرفت و به اصطلاح از ستاره جدید رونمایی نشد اما یکی از موارد نگران کننده در خصوص کاکوتا، آمادگی جسمانی اوست.

همانطور که قبلا خبر دادیم، کاکوتا مستعد آسیب دیدگی است و مصدومیت‌های متعدد وی در فصل گذشته این موضوع را تایید می‌کند. با این حال چنین مساله‌ای وقتی تبدیل به یک داستان بحرانی شد که متوجه شدیم ایفمارک هم به باشگاه استقلال در این خصوص تذکر داده است! پیگیری‌ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که ایفمارک چندی پیش نامه‌ای محرمانه برای آبی‌ها ارسال کرده که در آن تاکید کرده کاکوتا به دلیل شرایط فیزیکی، خرید پر ریسکی محسوب می‌شود چرا که هر لحظه امکان آسیب دیدگی وی وجود دارد. چنین تذکری چیز عجیبی نیست و این نهاد پزشکی ورزشی در پرونده تمام بازیکنانی که در این مرکز تست می‌دهند و احتمال مصدومیتشان وجود دارد، ورود می‌کند و باشگاه‌ها را در جریان قرار می‌دهد. البته به جز مشکلات قلبی که ایفمارک باشگاه‌ها را در صورت مشاهده آن از عقد قرارداد با بازیکن مدنظر منع می‌کند، در بقیه موارد مشکلی برای امضا وجود ندارد و آنها تنها به یک هشدار بسنده می‌کنند. به خصوص وقتی بازیکنی رباط داخلی و مینیسکش در خطر باشد.

موضوع مصدومیت کاکوتا در شرایطی رنگ و بوی جدی تری می‌گیرد که پیش از این شاهد بودیم ایفمارک تست‌های او که در یک آزمایشگاه گمنام در ترکیه اخذ شده بود را قبول نکرد و حتی شنیدیم بازیکن سابق چلسی در پاریس هم نتوانسته تست بدهد چرا که سابقه مصدومیت‌هایش بسیار زیاد بوده است و هیچ کلینیک معتبری حاضر نشده سلامت او را تایید کند. کاکوتا برای تست به تهران می آید و در ایفمارک معلوم می شود رباط و مینیسک او در مرحله «های ریسک» است . هشدار ایفمارک به استقلال اتفاق جدیدی نیست و این مرکز پیش از این بابت خرید شیخ دیاباته هم به این تیم و بعدها به پرسپولیس اخطار داد که می‌توان گفت با وجود کیفیت فنی آن مهاجم مالیایی، پیش بینی ایفمارک در خصوص او کاملا درست درآمد. پس این احتمال وجود دارد کاکوتا هم به سرنوشت دیاباته دچار شود و این شاید هواداران آبی را نگران کند.

بیشتر بخوانید: تنها نگرانی نکونام از جذب کاکوتا

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا