ورزش

۲ پیشنهاد غیرمنتظره علیرضا دبیر به حسن یزدانی

۲ پیشنهاد غیرمنتظره علیرضا دبیر به حسن یزدانی

حسن یزدانی اواخر سال گذشته اقدام به جراحی کتف راست خود کرد، وی پس از چند ماه دوری از میادین و فیزیوتراپی و اقدامات درمانی، خرداد ماه عازم تورنمنت مجارستان شد و به مدال طلا رسید تا حضور او در المپیک پاریس قطعی شود.

یزدانی در المپیک پاریس نیز تا دیدار نهایی بدون مشکل جلو آمد و مقابل همه رقبا پیروز شد اما در همان ثانیه‌های نخست دیدار فینال، در زمان سرشاخ با کشتی‌گیر روسی‌الاصل بلغارستان، کتف او از جا در آمد و این اتفاق ۴ مرتبه تکرار شد تا او ناباورانه رسیدن به مدال طلای المپیک را از دست بدهد و صاحب مدال نقره شود.

اما پیگیری‌ها حاکی است یزدانی قصد دارد کتف خود را بار دیگر به تیغ جراحان بسپارد و در صورت امکان به میادین کشتی بازگردد.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی نیز با توجه به سابقه جراحی کتف در دوران قهرمانی و حساسیت بسیار زیاد این نوع جراحی که چند ماه پیش نیز نسبت به آن هشدار داده بود، دو پیشنهاد جراحی نزد بهترین جراحان در خارج از کشور و یا در داخل ایران را به یزدانی ارائه کرده است. دبیر همچنین اعلام کرده یزدانی جدای این دو پیشنهاد می‌تواند نزد هر پزشکی که خودش مایل است برود.

در حال حاضر کتف یزدانی دارای ورم زیادی است و او منتظر است با خوابیدن ورم کتفش، نسبت به گرفتن MRI اقدام کند تا پس از مشخص شدن میزان پارگی و آسیب‌دیدگی کتفش، با نظر پزشکان برای عمل جراحی اقدام کند.

مهمترین بحث درباره بازگشت یزدانی به میادین حفظ سلامت اوست و اگر مشکلی از این نظر سلامت یزدانی را تهدید نکند وی مصمم است به میادین کشتی بازگردد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا