ورزش

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ کمک ۶۰۰ هزار دلاری میلاد محمدی به باشگاه پرسپولیس!/ اکبرپور: از دست دادن بلانکو دیوانگی است

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ کمک ۶۰۰ هزار دلاری میلاد محمدی به باشگاه پرسپولیس!/ اکبرپور: از دست دادن بلانکو دیوانگی است

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  چهار شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۵۳ این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید.

بازگرداندن پول مالباختگان توسط سه ستاره پرسپولیسی!

خبر مهم دیروز این بود: «در سال‌های اخیر و به لطف شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، برخی بازیکنان سرشناس فوتبال، در کنار فعالیت در حوزه تخصصی خود، به دلیل فالوور بالا در فضای مجازی به انجام تبلیغات هم روی آورده‌اند و این کار در سالیان اخیر به شکل چشم‌گیری افزایش پیدا کرده که حالا انجام یکی از این تبلیغات برای آنها دردسرساز شده است….»

کمک ۶۰۰ هزار دلاری میلاد محمدی به باشگاه پرسپولیس!

در صفحه پرسپولیس می‌خوانید: «شنیده‌ها حکایت از آن دارد که خرید میلاد محمدی حدود ۷۰۰ هزار دلار برای باشگاه پرسپولیس، آب خورده است. پس از ماجرای یحیی عطیه الله، باشگاه پرسپولیس مذاکرات مستقیمی با میلاد محمدی مدافع ملی پوش آدنا دمیراسپور ترکیه انجام داد تا زمینه جذب او را فراهم کند. این مدافع ملی پوش ابتدا اعلام کرد ۶۰۰ هزار دلار برای گرفتن رضایتنامه از باشگاه ترکیه ای و ۷۰۰ هزار دلار هم برای خودش می‌خواهد. اما میلاد محمدی توانست ۶۰۰ هزار دلار به پرسپولیس کمک کند و به واسطه بندی که درقراردادش داشت، بدون هزینه گذاشتن روی دست باشگاه ایرانی از تیم ترکیه ای جدا شود و به همین دلیل روی ۷۰۰ هزار دلار خود اصرار ورزیده و تخفیف نداده است….»

جواد منافی: میلاد محمدی بهترین خرید ممکن بود

مدافع چپ اسبق پرسپولیس براین باور است که میلاد محمدی می‌تواند در سمت چپ خط دفاعی این تیم، کمک حال سرخپوشان تهرانی باشد.

  • به نظر من میلاد محمدی بهترین خرید ممکن برای پرسپولیس بود. او می‌تواند خیال همه ما پرسپولیسی‌ها را از بابت سمت چپ خط دفاعی راحت کند.
  • قبلا هم برادران فوتبالی در دو تیم مختلف بوده اند مثل مرتضی و مهدی فنونی زاده و این مسئله خیلی هم موضوع خاصی نیست.
  • بعید می‌دانم در بازی با تراکتور تبریز اتفاق جدیدی بیفتد یا میلاد محمدی نیامده فیکس شود اما در بازی‌های بعدی وحید امیری جلوتر خواهد رفت.
  • پرسپولیس باید با تمرکز کامل و پرهیز از حواشی وارد تبریز شده و به زمین مسابقه برود.
  • من برخلاف بعضی‌ها که معتقدند جدایی علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی تأثیری روی موفقیت پرسپولیس ندارد، مخالف هستم.
  • بی تعارف باید بگویم پرسپولیس نقل و انتقالات خوبی نداشت.
  • با یک مساوی که نمی‌شود به سرمربی جدید حمله کرد. گاریدو تازه به ایران آمده و شناخت کافی از پرسپولیس و فوتبال ما ندارد.

علیرضا اکبرپور: از دست دادن بلانکو دیوانگی است

گلزن سابق استقلال در دربی پاسخگوی سوالات ما بود:

  • بازی‌های اول معمولاً سختی‌های خود را به دلیل عدم شناخت دو تیم نسبت به یکدیگر  به همراه دارد. البته وزش باد هم مشکل دیگر بود.
  • قطعاً بهترین ورزشگاه برای برگزاری دیدارهای استقلال ورزشگاه آزادی است
  • از جمله دلایل موفقیت استقلال در فصل گذشته حضور بلانکو در خط حمله آبی پوشان بوده است. سطح فوتبال او بسیار بالاتر از فوتبال آسیا است
  • بی تعارف بگویم از دست دادن بلانکو دیوانگی است.
  • زمانی که مهدی‌هاشمی‌نسب در کنارم بازی می‌کرد با تمام توان و با جان و دل برای موفقیت استقلال تلاش می‌کرد و بعد از آن هم در مربیگری با تمام وجود برای موفقیت تیمش زحمت کشیده است.
  • پارسال اختلاف مدیریت و کادر فنی کلی انرژی از تیم گرفت و امسال هم که وضع به این شکل است. این را می‌دانم در چنین شرایطی باید نشست و مسائل را با گفتگو حل کرد.
  • ملوان همواره تیم خوبی داشته و همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس محکم بازی می‌کند.

پرویز برومند: زیر توپ زدن در شأن استقلال نیست

پرویز برومند دروازه‌بان و کاپیتان اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره اوضاع و احوال این تیم گفت:

  • شخصاً انتظار داشتم حسینی همچنان با قدرت درون دروازه استقلال حضور پیدا کند که این اتفاق افتاد.
  • حسینی از آمادگی جسمانی خیلی خوبی برخوردار است. اگر او چنین آمادگی نداشت نمی‌توانست روی هوا بدنش را تا این اندازه بچرخاند.
  • استقلال تیم خوبی بود. البته ما از چنین تیمی‌انتظار داریم وقتی گل می‌زند اینقدر عقب نرود. زیر توپ زدن در شأن استقلال نیست.
  • وقتی ما عقب بایستیم اینقدر حریف فشار وارد می‌کند که مجبور شویم زیر توپ بزنیم و در نهایت در یک شلوغی جلوی دروازه ممکن است پنالتی بدهیم.
  • از هفته ششم به بعد مسابقات ۶ امتیازی ما شروع می‌شود.
  • بازیکنی مثل رامین رضاییان ثابت کرد تا چه اندازه با تجربه است.
  • نوعی سردرگمی‌و توپ‌های اشتباه هم داشتیم که در پاسکاری‌ها بین بچه‌های تیم خوب رد و بدل نمی‌شد.
  • کمک داور ویدیویی ۱۰۰ درصد کمک کرد تا ما بتوانیم بازی را برنده شویم. متاسفم که این اتفاق خیلی دیر در فوتبال ما رخ داد
  • ما انتظار داریم تیم‌های داوری هرجا شک کردند از کمک داور ویدیویی استفاده کنند. در غیر این صورت باز هم ما باید به همه چیز شک کنیم.
  • ملوان بندر انزلی همیشه گربه سیاه استقلال بوده و هنوز هم برای ما دردسرساز است.
  • امیدوارم این صحبت‌ها هرچه زودتر جمع شود چون قطعاً لطمه اصلی را تیم استقلال و از آن مهمتر هواداران می‌خورند.
  • خیلی اتفاقات دور و بر باشگاه استقلال هست که می‌توانم با بیان آنها مسائل زیادی را رو کنم اما الان وقتش نیست
  • شاید بتوان این حرف‌ها را خصوصی‌تر و در جمع خانواده استقلال مطرح کرد و اتفاقاً به راه حلی هم رسید.
  • هر مشکلی بین نکونام و پیشکسوتان استقلال وجود دارد خودشان این مسائل را بین خودشان حل می‌کنند و بازیکنان استقلال فقط باید روی مسابقات تمرکز کنند.

بلانکو شاید در هفته دوم هم بازی نکند!

خبری از استقلال: «باشگاه استقلال هنوز موفق به ثبت قرارداد بلانکو نشده و این موضوع ممکن است منجر به محرومیت این بازیکن از هفته دوم لیگ برتر و در بازی با ملوان شود. در حالی که جواد نکونام اعتقاد ویژه ای به این مهاجم دارد به خصوص که این فصل که قرار است تیم با یک مهاجم بازی کند، زمزمه‌هایی از داخل باشگاه به گوش می‌رسد که باشگاه مایل به جذب دوباره این بازیکن نیست! و این اختلاف نظر فعلا کار ثبت قرارداد بلانکو را مختل کرده است….»

درخواست ویژه مهاجم استقلال از رییس فدراسیون فوتبال

بازهم از استقلال: «مهرداد محمدی فصل گذشته در پایان مسابقات و بعد از بازی با پیکان مصاحبه ای انجام داد که منجر به محرومیت ۶ هفته ای وی شد. قانون این اجازه را به مهرداد محمدی را می‌دهد که با درخواست از مهدی تاج پرونده اش را به قسمت اعاده دادرسی ببرد. او طبق قانون باید نیمی‌از محرومیتش یعنی سه جلسه را سپری کند و بعد از آن درخواست بخشش و یا تعلیق سه جلسه محرومیت باقی مانده اش را داشته باشد…»

تاکید دوباره استقلال، در قزوین بازی نمی‌کنیم

«باشگاه استقلال خطاب به سازمان لیگ اعلام کرده در استادیوم شهر قزوین پذیرای تیم ملوان نخواهد بود. کادر فنی تیم استقلال هم مخالف این موضوع است. به این خاطر که وزش باد در این استادیوم بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از سویی استقلالی‌ها بر این عقیده اند برگزاری بازی در شهر قزوین موجب می‌شود تماشاگران تیم ملوان در این بازی که میهمان هستند، حضور پرشوری در استادیوم داشته باشند و این به دلیل نزدیکی شهر انزلی با قزوین است…»

چرا این همه بازیکن خارجی می‌خرند؟

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: « میلاد و مهرداد محمدی در راه‌آهن تقریباً مفتی بازی می‌کردند. بعدها مهرداد به سپاهان رفت و میلاد به اروپا و حالا پرسپولیس و استقلال باید چند برابر قیمت معقول آنها را بخرند. فوتبال یک بیزینس است و تمام باشگاه‌های بزرگ اروپایی از فروش بازیکن پول درمی‌آورند؛ در ایران اما مدیران فقط به دنبال پول آماده دولتی هستند و حرف از حق پخش می‌زنند. تو گویی اگر حق پخش را به آنها بدهند، از باشگاه‌شان رئال‌مادرید می‌سازند!  …»

یامگا بهتر از زیلیکیچ نبود؟

یادداشت آخر روزنامه: «ماجرای یامگا دو حالت دارد؛ او یا می‌تواند بازی کند یا فعلاً نمی‌تواند. اگر می‌تواند که چرا نباید برای استقلال بازی کند، آن هم استقلالی که در لیگ نخبگان آسیا حضور دارد اما اگر نمی‌تواند بازی کند پس چرا به تمرینات آلومینیوم رفته است؟ قطعاً در این مورد پزشکان باید نظر بدهند و تکلیف این بازیکن فرانسوی مشخص خواهد شد اما سؤال اینجاست که آیا برای استقلال یامگا بهتر از زیلیکیچ (که ظاهراً نکونام خیلی قبولش ندارد) نبود؟ …»

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا