ورزش

حضور کوین یامگا در آلومینیوم منتفی شد / اختصاصی خبرورزشی

حضور کوین یامگا در آلومینیوم منتفی شد / اختصاصی خبرورزشی

به گزارش خبرورزشی، امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کوین یامگا مدافع راست محبوب تیم استقلال، برای پیوستن به تیم آلومینیوم در تمرینات این تیم شرکت می کند و در صورت تایید کادرفنی این تیم، به آلومینیوم خواهد پیوست.

اما شنیده می شود پیوستن یامگا به تیم آلومینیوم منتفی است. با توجه به اینکه مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم در سمت راست خط دفاع تیم خود احسان قهاری را دارد که خواسته هایش را برآورده می کند و احتمال بازی کردن یامگا را در این تیم پایین می آورد حضور مدافع استقلال در این تیم منتفی شده است.

چیزی که مشخص است، مجتبی حسینی به قهاری اعتقاد زیادی دارد. زیرا بهرام گودرزی دیگر بازیکن تیم آلومینیوم که پست تخصصی اش وینگ بک راست است برای اینکه با پست قهاری تداخل ایجاد نکند در پست وینگ بک چپ به کار گرفته شد. حتی زمانی که میلاد فخرالدینی قصد جدا شدن از استقلال و بازگشت به تیم آلومینیوم را داشت، مجتبی حسینی اعلام کرد حاضر نیست احسان قهاری را روی نیمکت بنشاند و به همین دلیل، حضور فخرالدینی نیز در این تیم منتفی شد.  

با توجه به اینکه، کوین یامگا قصد دارد به تیمی برود که در آن فیکس بازی کند، با حضور احسان قهاری در تیم آلومینیوم، جذب یامگا از سوی ایرالکویی ها منتفی به نظر می آید اما به دلیل اینکه، یامگای دوست داشتنی چهره محبوبی بین هواداران فوتبال است، تیم آلومینیوم به احترام هواداران فوتبال، پذیرفته است این بازیکن به مدت ۴ روز در تمرینات این تیم شرکت کند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا