ورزش

خرید جدید پرسپولیس به بازی با تراکتور می‌رسد؟

خرید جدید پرسپولیس به بازی با تراکتور می‌رسد؟

پرسپولیس پس از هفته‌ها بلاتکلیفی سرانجام، میلاد محمدی را برای پست دفاع چپ به خدمت گرفت. میلاد محمدی، تنها مدافع چپ ایرانی مدنظر سرخ‌پوشان بود که در روزهای نخست پرسپولیسی‌ها با او وارد مذاکره شدند اما رقم درخواست باشگاه ترکیه‌ای، با رقم مدنظر سرخ‌پوشان هم‌خوانی نداشت. بعد از محول‌شدن پروژه دریافت رضایت‌نامه به میلاد محمدی، او جلساتی را با مسئولان این باشگاه برگزار کرد و سرانجام توانست قراردادش را با باشگاه آدانادمیراسپور ترکیه فسخ کند و به عنوان بازیکن آزاد راهی پرسپولیس شود.

محمدی قراردادش را با پرسپولیس امضا کرده و مدیران این باشگاه در تلاش هستند که کارت بازی او را دریافت کنند. طبق قوانین باشگاه باید ۴۸ ساعت قبل از شروع بازی شان درخواست کارت بازی بازیکن جدیدشان را ارسال کنند وگرنه بازیکن مدنظر اجازه بازی کردن پیدا نخواهد کرد.

با توجه به اینکه محمدی نیاز به آی تی سی دارد و هنوز مدارکش کامل نیست، شانس کمی برای حضور در بازی پنجشنبه مقابل تراکتور خواهد داشت. مدیران پرسپولیس تنها تا چند ساعت دیگر فرصت دارند برای ثبت قرارداد و گرفتن کارت بازی محمدی اقدام کنند وگرنه ستاره جدید قرمزها بازی با تراکتور را از دست خواهد داد.  

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا