ورزش

آتیلا حجازی افشا می‌کند: با کاپلو مذاکره کردیم جانشین نکونام شود/ در استقلال با بازیکن ۵۰ هزار یورویی، ۳۰۰ هزار یورو قرارداد بستند +فیلم

آتیلا حجازی افشا می‌کند: با کاپلو مذاکره کردیم جانشین نکونام شود/ در استقلال با بازیکن ۵۰ هزار یورویی، ۳۰۰ هزار یورو قرارداد بستند +فیلم

به گزارش خبرورزشی، بعد از انتشار بخش اول گفتگو با آتیلا حجازی، امروز بخش دوم و پایانی این گفتگو تقدیم شما مخاطبان خبرورزشی می‌شود. آتیلا حجازی در این بخش ابهامات دیگری را برای هواداران استقلال روشن می‌کند. از ماجرای جذب بازیکنان بوسنیایی گرفته تا جدایی مهدی هاشمی نسب و همینطور نگرانی کاکوتا برای حضور در ایران!

آتیلا حجازی در صحبت هایش از ۴ گزینه جانشینی جواد نکونام در دورانی که او به دنبال حل مشکل ممنوع الکاری بود، نام برد. حجازی همچنین به صراحت گفت مشکل استعلام نداشته و باشگاه اصلا تا تاریخ ۱۰ تیر هیچ استعلامی برایش نگرفته و در نهایت با پیگیری های خودش متوجه شده مشکل استعلام نداشته است.

قسمت دوم و پایانی این گفتگو در حالی تقدیم شما می‌شود که باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای ضد مهدی هاشمی نسب و آتیلا حجازی مدعی شد هرکس به آرامش استقلال آسیب بزند خیانت کرده است. همچنین باشگاه استقلال در این بیانیه گفت هوادار فهیم و باهوش استقلال به صحبت‌هایی که در انتقاد از مسئولان فعلی باشگاه است، وقعی نخواهد گذاشت.

جالب است، باشگاه علاوه بر اینکه در این بیانیه مخلص کلام می‌گوید همه بدند و فقط ما خوبیم، به هواداران توهین هم می‌کند و نوشته:

“بدیهی است که هواداران باهوش و آگاه استقلال، با شناختی که از باشگاه خود دارند، به چنین شایعاتی وقعی نخواهند گذاشت”

پس باید از این بیانیه نتیجه بگیریم فقط آنهایی که چشم و گوش بسته حرف های مدیران فعلی را می پذیرند، هوشیار هستند و هرکس به حرف منتقدان باشگاه گوش دهد از هوش بی بهره است و همچنین هرکس انتقاد کند، خائن به استقلال است؟

اگر به تریج قبای آقایان برنمی‌خورد؛ ما رسالت رسانه‌ای و خبرنگاری خود را انجام می‌دهیم و بدون سانسور مصاحبه میهمانان خود را منتشر می‌کنیم، از شما مخاطبان عزیز خبرورزشی دعوت می‌کنیم تماشاگر و خواننده بخش دوم و پایانی گفتگو با آتیلا حجازی باشید:

ده بیازی، دی بیاجو، کاپلو و یک مربی بلژیکی گزینه های نیمکت استقلال بودند

ابهام دوم که می خواهم در موردش صحبت کنیم. گفتید جواد نکونام مشکل ممنوع الکاری داشت، هلدینگ در آن دوره دنبال مربی خارجی بود؟

– بله شخصا با آقای سمیعی صحبت می کردیم درباره آمدن مربی خارجی و حتی به جمع بندی هم رسیدیم. اسامی ای که خود من با آن ها صحبت داشتم، آفر می دادند و به مراحل نهایی رسیدیم، لوییجی دی بیاجو ایتالیایی بود. آماده بود برای حضور در ایران. جانی ده بیازی بود که او هم آماده بود برای حضور در ایران. یک مربی بلژیکی مطرح که چندین سال در آفریقا کار کرد و بسیار هم موفق بود، دیگر گزینه بود. همه کارای ایشان هم انجام شده بود برای حضور در ایران. حتی با آقای فابیو کاپلو هم صحبت کردیم. با پسر ایشان ارتباط گرفتیم. اول موافقت کردند برای حضور در ایران اما در لحظه آخر گفتند تیم خودم را به ایران می آورم و خودم هم نظارت می کنم بر کار آنها. اما با آقای سمیعی که صحبت کردیم گفتند به این شکل جالب نیست. در نهایت به من اعلام شد با دی بیاجو و ده بیازی صحبت کنم و آنها مبلغ نهایی برای حضور در استقلال را اعلام کنند. لحظه آخر گفتند یک هفته دست نگه می داریم، اگر کار آقای نکونام درست شد که ایشان سرمربی هستند، اگر نشد به جمع بندی می رسیم کدام گزینه را به استقلال بیاوریم.

این بازیکنان در لیگ بوسنی سالی ۵۰ هزار یورو می گیرند، نه ۳۰۰ هزار یورو!

ابهام دیگر در مورد جذب بازیکنان خارجی بود. آخر سر نفهمیدیم هلدینگ جذب کرد، مدیر جذب کرد یا تصمیم سرمربی بود.

– ببینید آن موقع که من سرپرست الکی بودم که اصلا قاطی بازی نبودم. سرمربی تیم هم در آن مقطع بلاتکلیف بود. خیلی ابهام دارد این دو نفر را چه کسی جذب کرده است؟ پای این آفر باید امضای مدیرعامل باشد. البته سمیعی نقش امضا کننده دارد فقط. افراد بالاتری تصمیم گیری کردند. من به نهادهای نظارتی گفتم چرا ورود نمی کنید و نمی پرسید اینها را چه کسی به باشگاه آورده است؟ آیا خود هلدینگ جلسه گذاشته و مستقیم زنگ زده به مدیر برنامه خارجی؟ حتی من می دانم چه کسی اینها را به ایران آورده است. آخر هم پاسخ واضحی داده نشد. مدیرعامل مصاحبه کرده و گفته بله ما در مقطعی که تکلیف گلرمان آقای حسینی مشخص نبود، رفتیم گلر جذاب کردیم! شما کار اشتباهی کردی! اینجا استقلال است. اگر هم بخواهی بازیکن جذب کنی باید بازیکن باکیفیت خارجی بیاوری. این دروازه بان را برای چه آوردی؟ الان استقلال حاضر نیست این دروازه بان را اصلا نگه دارد. شفاف بگویند این بازیکنان را چه کسانی به استقلال آوردند؟

– یک نکته ای را برای روشن شدن ذهن هوادار بگویم در خصوص بازیکن بوسنیایی در لیگ بوسنی. شما ایجنت های فوتبال را می شناسید. ایجنت هایی هستند که دوستان خود من هم در بین آنها هست. بارها سوال کردم از آنها. حتی نهادهای نظارتی این موضوع را می دانستند. بپرسید بازیکن در حد همین بازیکنانی که استقلال آورده در لیگ بوسنی چقدر پول می گیرد؟ بیشتر از ماهی سه چهار هزار یورو نمی گیرند. ۱۲ ماهش می شود ۵۰ هزار یورو! چرا ۳۰۰ هزار یورو با این بازیکن قرارداد بستید؟ چرا کسی به این داستان ورود نمی کند؟ ورود کنید و ببینید سرنوشت این پول چه شده است؟ دروازه بان ۱۸۰ هزار تا بسته است، آن یکی بازیکن ۳۰۰ هزار تا!

به نکونام گفتم نه گنده تر از حجازی و پورحیدری هستی و نه محبوب تر از مجیدی، سکوها برای تو صبر نمی کنند!

دیگر نمی توانی بگویی زمین کج بود و داور بد!

– با آقای نکونام صحبت کردم. گفتم جواد جریان این بازیکنان چیست؟ گفت اینها بیخود بازیکن گرفتند، من که اصلا حضور نداشتم. چه کسی بازیکن گرفته است؟ گفتم اگر کیفیت شان خوب نیست بگو اینها را نمی خواهم، تعارف نداریم! پس فردا اگر نتیجه نگیری دیگر مثل پارسال نیست بهانه بیاوری، زمین کج بود، داور اینطوری کرد، دیگر همه امکانات را داری، اگر نمی خواهی بگو نمی خواهم! طرفدار استقلال برای تو دیگر صبر نمی کند. شما که گنده تر از ناصر حجازی و منصور پورحیدری نیستی! سکو به تو رحم نمی کند. کما اینکه نسبت به حجازی و پورحیدری و فرهاد مجیدی محبوبیتی هم نداری. نمی خواهی بگو نمی خواهم. گفت آره درست می گویی. از اردوی ترکیه برگشتند، گفتم بوسنیایی چطور بود؟ گفت آتیلا خیلی ضعیف است، خیلی! دقیقا همین جمله را گفت. گفتم خوب بگو نمی خواهمش! اگر ردش کنند که باید ردش کنند، تکلیف معلوم است. اما اگر رد نکنند این بازیکنان را داستان می شود چیز دیگری. یعنی گفته شده این بازیکن را در هر شرایطی باید نگه داری. مربی گفت خیلی ضعیف است این بازیکن، حالا چطور نگهش داشتند خودشان می دانند.

به من هم ۱۰۰۰ میلیارد بدهید بهترین تیم را می بندم، اینکه هنر نیست

چیزی که تعجب مرا بیشتر می کند اینجا نقش مدیرعامل است. مالک یک سمت، سرمربی سمت دیگر، مدیر هیچ کاری نمی کند؟

– من خیلی دوست دارم سال دیگر مدیرعامل استقلال بشوم. ۱۰۰۰ میلیارد پول به حساب من بریزند، بگویند برو تیم ببند. من یک تیم استثنایی برای استقلال می بندم، این که هنر نیست! یک زمانی مهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، آندو، مجتبی جباری، کرار جاسم، فرهاد مجیدی و … را بدون پول به استقلال می آوردند. نه اینکه بدون پول، بدون این رقم های عجیب و غریب ۵۵ میلیارد، ۶۰ میلیارد، ۴۰ میلیارد! من ۱۰۰۰ میلیارد در جیبم باشد، بروم جلوی دوربین پیراهن استقلال را هم بگیرم، این اصلا هنر نیست. این هنر پول است. از الان بگویند سال دیگر مدیرعاملی، ۱۰۰۰ میلیارد هم پول داری، ببین من چه تیمی برای تو می بندم. خیلی راحت.

بعد از چند سال رفاقت و همکاری هاشمی نسب را دور زدند

یک ابهام دیگر ماجرای مهدی هاشمی نسب است. برخی گفتند توافق مالی نشده برخی هم گفتند به دلیل اختلاف با نکونام…

– شما می توانید این سوال را از مهدی هاشمی نسب بپرسید. همانطوری که آقایان من را دور زدند، همانطور رفیق چندین و چند ساله شان را دور زدند. به راحتی آب خوردن. من ورود نمی کنم چون به من ربطی ندارد ولی شما از آقای هاشمی نسب، حی و حاضر سوال کنید. بعد از چندین سال همکاری و رفاقت به راحتی او را دور زدند.

مهدی آدمی نیست که روی مسائل مالی مانور دهد

فقط یک بله یا خیر، مساله مالی برای مهدی هاشمی نسب در استقلال مطرح بود؟

– از خودش بپرسید. اما می دانم مهدی آدمی نبود که روی مسائل مالی مانور دهد. ببینید مسائل مالی کم اهمیت نیست. مثلا من که از خارج از کشور آمدم و بیزنس و کار و زندگی ام را ول می کنم، درست است که عاشق استقلالم اما پول هم باید بگیرم. چرا طرف می گوید من ۵ میلیارد می خواهم، استقلال می گوید ۳.۵ ببند. آن طرف هم مسلما می بندد اما اینکه بگویند بیا ۵۰۰ میلیون بگیر معلوم است که قبول نمی کنی. یک چیزی به تو می گویند که قبول نکنی، اینطور نمی شود. با مهدی صحبت کردم، خوب با هم در ارتباط هستیم، مهدی، بهزاد غلامپور، کیانوش، محمد نوازی دوست هستیم و ارتباط بسیار خوبی داریم. مهدی خیلی ناراحت بود و متاسفانه این چیزها را داریم می بینیم در فوتبال مان. ببینید فوتبال حرفه ای است، من باز برای بار چندم می گویم، منِ سرمربی با شما راحت هستم کار کنم، با شخص دیگری نمی خواهم کار کنم، به او علنا و شفاف می گویم، شما در ایده های من جایی نداری! طرف می گوید خداحافظ و می رود اما اینکه تو سه چهار ماه طرف را بازی بدهی، دروغ بگویی، بپیچونی، چیز قشنگی نیست وگرنه استقلال نه مال من است و نه مال پدر من، استقلال متعلق به میلیون ها هوادارش است.

بدون تعارف بپرسم، آیا تشویق ها و محبوبیت در چیدمان نیمکت تاثیر داشت. چون همیشه می دیدیم مهدی هاشمی نسب و آتیلا حجازی بیش از سایرین تشویق می شوند. این تاثیر داشت روی چیدمان نیمکت؟

– واقعا نمی دانم. اگر کسی من را تشویق می کند در استادیوم، من نه لیدری دارم نه پول بده به کسی بودم و نه پدرم بوده است. همیشه بحث احترام بوده است. وقتی در قائمشهر به آن شکل تشویقم کردند، لذت بردم از فضای فوتبال. من که نساجی را نمی شناختم، پدرم در یک مقطع سرمربی نساجی بوده است. به قدری احترام گذاشتند و لطف داشتند که مرا شرمنده کردند. هرجا می روم احضار لطف و محبت دارند، با هیچ ثروتی قابل قیاس نیست. مقبولیت اجتماعی حرف اول را برای من می زند. همینکه مردم پیگیر کار من بودند و ابراز ناراحتی کردند بابت این مسائل، ارزش است.

آوردن من به تهران و استقلال نمایشی بود؛ باشگاه استقلال اصلا برای من استعلام نگرفته بود!

همینکه مشکل استعلام نداشتم برای اثبات حقانیت من کافی است

در رسانه ها از شما، ایمان عالمی و مهدی پاشازاده به عنوان گزینه های سرپرستی نام برده می شد. حالا غیررسمی اسامی دیگری هم بود اما رسمی نبود. یعنی باشگاه اینطور وانمود کرده بود که اگر مشکل استعلام شما حل شود، شما گزینه اول هستید.

– اصلا من مشکل استعلام نداشتم. وقتی من به نهادهای مرتبط مراجعه کردم فهمیدم باشگاه استقلال تا تاریخ دهم تیر ماه هیچ استعلامی برای من نخواسته بود! درخواست استعلامی ارسال نکرده بودند. من خودم پیگیر شدم که ببینم ماجرا چیست که فهمیدم همان زمان که به من زنگ زدند و گفتند بیا ایران، در همان زمان استعلام آقای عالمی و آقای فراز فاطمی را دنبالش بودند. یعنی آوردن من به تهران نمایشی بوده است. خیلی مشخص است. پیام آقای سمیعی هست، نوشته برادر ما استعلام آقایان عالمی و فاطمی را دو ماه پیش گرفتیم. یعنی اصلا دنبال کار شما نرفتیم. من خودم پیگیر شدم. ببینید یکسری حرف ها الکی در جامعه پخش می شود که عه فلانی مشکل دارد! من چه مشکلی دارم؟ در آخر هم با باشگاه تماس گرفتند و گفتند آقای حجازی هیچ مشکلی برای فعالیت ندارد. همین برای اثبات حقانیت من کافی بود که هوادار بداند من مشکلی نداشتم. متاسفانه من اسیر آدمهایی شدم که صداقت نداشتند.

استقلال را کوچک کرده‌اند؛ حق هوادار استقلال این نیست

یعنی به گزینه های دیگر هم وعده وعید داده شده بود؟

– من با آقای سمیعی صحبت کردم، گفتند زمانی که نکونام ممنوع الکار بود، آقای داوود حقدوست -که از دوستان خوب من است و احترام ویژه ای برایش قائل هستم- پیگیر کار آقای نکونام بوده تا مشکلش برطرف شود. سمیعی گفت آقای حجازی، جواد نکونام داوود حقدوست را هم دور زد. قول سرپرستی به او داد، کارش که انجام شد، دورش زد. عین همین جمله را گفت. به جان دخترم یک واو پس و پیش نمی گویم. اصلا نیازی نیست که بگویم. الان هم که در استقلال نیستم. این حرف ها و رفتارها واقعا زشت است و در حد باشگاه استقلال نیست. باشگاه استقلال خیلی بزرگ است، میلیون ها هوادار با استقلال زندگی می کنند. من به یک شهرستان دور افتاده می روم، مثلا می بینم یک اتاق ۴ در ۴ زندگی می کنند و کمترین وسایل زندگی را ندارند اما عشقشان استقلال است، اما استقلال اسیر آدم های کوچک شده است. شما اقتدار داشته باش، کسی نمی تواند حرفی بزند. استقلال را از بالا تا پایین کوچک کرده اند. این حق هوادار استقلال نیست. امیدوار روز قهرمانی دوباره استقلال در آسیا برسد.

– استقلال تیم بسیار خوبی را بسته است و بهانه ای برای نتیجه نگرفتن وجود ندارد. هرچیزی سرمربی خواسته در اختیارش گذاشته اند. من مطمئن هستم استقلال باید قهرمان شود. اینکه قول قهرمانی نمی دهم و ندادم و … خوب اگر قرار است قول قهرمانی ندهیم، من هم روی نیمکت بنشینم یا اول می شویم یا دوم دیگر! با این همه نفرات، با ۶۵۰ هزار دلار، ۶۵۰ هزار دلار، ۷۰۰ هزار یورو، ۵۰ میلیارد، ۶۰ میلیارد، خوب شما یک تیم هفتصد هشتصد میلیاردی می بندی، پانصد میلیاردی می بندی دیگر نقطه ضعفی نداری!

– پرسپولیس که نسبت به پارسال ضعیف شده، سپاهان چند جوان جذب کرده، شما می مانی و تراکتور. تراکتور هم که نشان داده هر زمان بازیکن اسمی آورده، در نهایت نتیجه نگرفته است. شما می مانی و خودت. ما لیگ را باید کنار بگذاریم. به نظر من این تیم در لیگ قهرمان است. هدف ما باید آسیا باشد. باید در آسیا نتیجه بگیریم. وگرنه در لیگ داخلی شما با این تیم یا اول می شوی یا دوم، هوادار استقلال این را می داند. در چند گروه چند هزار نفره هستم، همه عاشقانه استقلال را دوست دارند، بعضی مواقع پیغام های شان را می خوانم، بعضی مواقع پیام می دهم یا درددلی می کنند، آنجا کمتر از قهرمانی نمی خواهند. همه دنبال ستاره سوم هستند. ما حالا ذهن مردم را گمراه کنیم که نه امسال هم فلان؟ تازه شنیدم می گویند ما باز هم بازیکن لازم داریم. دیگر این همه بازیکن؟! بله برای آسیا شاید لازم باشد ولی برای لیگ همین بازیکنان برای قهرمانی کفایت می کنند. حق هوادار استقلال است و امیدوارم این اتفاق بیافتد. بعد از چند سال استقلال قهرمانی لیگ را بگیرد و آسیا هم با این تیم فکر کنم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

تمام نهادها به من گفتند هیچ مشکلی نداری؛ باشگاه به دروغ گفت مشکل استعلام داری

گفتید سمیعی جواد نکونام را مقصر دانسته، آیا جواد نکونام هم تقصیر را گردن سمیعی انداخته است؟

– یک هفته قبل از بازی با آقای نکونام صحبت کردم و گفت آتیلا شما گزینه اول من هستی اما باشگاه به من گفته آتیلا نمی تواند فعالیت کند، به دروغ! آتیلا نمی تواند فعالیت کند پس از بین پاشازاده و عالمی یکی را انتخاب کن. دقیقا حرفش این بود که من مهدی پاشازاده را خیلی دوست دارم و با او خیلی رفیقم اما چون ایشان مربی هست، شاید به خاطر مسائل فنی بعدا مشکل پیش بیاید، گفتم عالمی باشد. یعنی باشگاه هم به دروغ گفته بود آتیلا نمی تواند باشد. از بالای بالا تا پایین هر نهادی که رفتم گفتند آقا شما هیچ مشکلی نداری. حتی آخر گفتند به آقای تاج بگو برویم قرارداد را ثبت کنیم که گفتم برویم. اما برای من مساله فقط بحث صداقت است. البته اشتباه از من بود که از آدم های کوچک انتظار صداقت داشتم.

این سوال را پرسیدم چون در فضای مجازی شایعه شده سرمربی و مدیرعامل استقلال پشت یکدیگر صحبت می کنند.

– چیزی که من دیدم همین بود، آن می گفت به این اطمینان نکن، این می گفت آن یکی را بیار روی خط. صحبتی که با جواد انجام دادم یک لفظی هم به کار برد و گفت سمیعی را بیار روی خط ببینم چه می گوید. من که گفتم تو باشی. اما سمیعی مشکل را گردن نکونام و شهریاری انداخت. گفت آنها گفتند عالمی باشد. گفتم جواد ۳ روز پیش به من این حرف را زد، ۱۰ روز پیش آن حرف را زد. وقتی تیم می خواست به اردوی ترکیه برود به آقایان سمیعی و نکونام گفت من می خواهم بروم دخترم را ببینم و کارهایم را انجام دهم، ۳ روزه برمی گردم. حتی تا آن لحظه هم به من نگفتند که تو نیستی.

کاکوتا می‌گفت ایران امنیت ندارد و نمی‌خواست بیاید

– حتی رفتم به استانبول و با مدیربرنامه کاکوتا صحبت کردم. دوست نداشتند به ایران بیایند، می گفتند فضای ایران ملتهب است و امنیت ندارد، خیلی صحبت کردم با آنها که این حرف ها درست نیست کلی بازیکن خارجی اینجا بازی و زندگی می کنند. هواداران منتظر تو هستند. هواداران دوست دارند تو به استقلال بیایی. کلی با او صحبت کردم متقاعد شد به ترکیه بیاید و از آنجا هم بخشی از کارهایش انجام شد. خدا را شکر بعد از مدتها یک بازیکن در کلاس بسیار بالا استقلال توانست جذب کند.

برویم سراغ استقلال این فصل. بازی با شمس آذر را دیدید؟ استقلال را چطور دیدید؟

– خیلی چنگی به دل نزد، همان داستان تکراری برد ۱-۰ دیگر. گل بزن و بعد برو در لاک دفاعی. این سبک به درد استقلال نمی خورد اما من باز احترام می گذارم به نظر کادر فنی، بالاخره استراتژی شان این است و کاری هم نمی شود کرد. هر مربی فلسفه خودش را دارد اما تیمی که داعیه قهرمانی در آسیا را دارد، چون گفتم قهرمانی در لیگ با این تیم برای استقلال کوچک است دیگر، با این شکل و شمایل بازی به نظر من به مشکل می خوریم. حالا بگوییم هفته اول است، ناهماهنگ بودند، ۴ بازیکن نبوده، خوب شمس آذر چه کسی را داشته است؟ شما که نباید خودت را با شمس آذر مقایسه کنی. آن هم شمس آذری که چندین مهره اش را از دست داده است اما در بسیاری دقایق شجاعانه و هجومی بازی کرد. منتها انتظار بازی شجاعانه را ما از استقلال داریم، استقلال رویایی، روپا، سراپا حمله، فوتبال زیبا، این چیزها را ما ندیدیم ولی امیدوارم این اتفاقات امسال رخ بدهد، تفکرات مقداری عوض شود. چون استقلال و پرسپولیس فرق می کنند. همه انتظار فوتبال زیبا دارند از این تیم ها.

در صحبت ها جسته و گریخته از نقل و انتقالات صحبت کردیم، در کل نقل و انتقالات استقلال خوب بوده؟

– استقلال هرچیزی که کادر فنی خواسته را مهیا کرده است دیگر اما اینکه می گویند چند بازیکن دیگر می خواهیم نمی دانم جریانش چیست واقعا اما خیلی خوب یارگیری شده امسال. پول که باشد یارگیری هم راحت است.

من خائن ولی استقلال باید قهرمان شود

گفتید استقلال با این نفرات راحت باید قهرمان شود. پارسال سرمربی گفته بود هرکسی از قهرمانی استقلال حرف بزند خائن است.

– من خائن ولی استقلال باید قهرمان شود. با این تیمی که بستید استقلال باید قهرمان شود، خائن یعنی چه؟ من اصلا نمی‌فهمم!

– بله شما یک زمانی در یک تیم تعدادی بازیکن جوان جذب میکنی، بازیکنان ۲۰ ساله ای که سال اول لیگشان است، آن موقع فرصت می خواهی این تیم را بسازی اما الان چه کسی را می خواهی بسازی؟ رامین رضاییان و کاکوتای ۳۳ ساله را می خواهی بسازی؟ یا اندونگ و زکی پور و سیلوا و ماشاریپوف و بلانکو و مهرداد محمدی؟ چه کسی را می خواهی بسازی؟ الان تیمت خدا را شکر آماده است. امیدوارم حق این هوادار داده شود و بعد از مدتها هوادار استقلال خوشحال شود. همه چیز استقلال هوادار است. آن هواداری که با تمام سختی ها در شهرستان ها می آید و بازی استقلال را می بیند. دیدم هوادار از نان شبش می زند و به عشق استقلال می آید. البته در رابطه با قول قهرمانی من هم معتقدم که کار اشتباهی است کلا قول دادن، هیچ مربی عاقلی قول قهرمانی نمی دهد اما امسال با این تیم که همه چیز مهیاست، سال پیش هم تجربه کسب شده، اگر قرار است دوباره دوم یا سوم شویم، یک مربی معمولی می گذاریم با هزینه یک پنجم.

در آسیا چطور؟

– در آسیا بازی های داخل خانه خیلی سخت نیست. فقط النصر است که تیمش نصفه و نیمه است، خیلی تیم قدرتمندی نیست. بازی های خارج از خانه سخت است. الهلال و الاهلی و الریان و السد، اینها سخت است. خصوصا بازی با الهلال عیار تیم را مشخص می کند.

حضور شما درخبرورزشی همزمان شد با درگذشت آلن دلون، خیلی ها شبیه می دانستند ناصر خان حجازی را به آلن دلون و شنیدم بازیگر محبوب ایشان هم بوده اند.

– خبر خیلی تلخی بود. ناخوداگاه همیشه من را یاد پدرم می انداخت، حداقل استایل موهایش. همیشه فکر می کنیم مرگ برای این افراد نیست. متاسفانه مرگ با کسی شوخی ندارد و یکی از بزرگترین بازیگران سینما امروز درگذشت. به خاطر علاقه ای که پدرم به ایشان داشت خیلی سریع یادش افتادم. ناراحت کننده بود.

به قول یکی از دوستان که می گفت خوشتیپ ترین مرد روی زمین رفته و الان همه می توانند ادعا کنند خوشتیپ ترین مرد روی زمین هستند.

– بله دیگر همه برای دومی تلاش بجنگند.

آتیلا حجازی، خیلی ممنون که اینجا حضور پیدا کردید برای این گفتگوی صمیمانه و بی تعارف، همانطور که زنده یاد ناصر حجازی هیچ زمان تعارفی نداشتند و واقعیت را می گفتند. من دیگر سوالی ندارم. اگر صحبتی با مخاطبان است این شما و این دوربین خبرورزشی.

– خیلی خیلی ممنونم از شما که مرا دعوت کردید و بعد از مدتها حضور پیدا کردم در خبرورزشی. خیلی خوشحالم برخی از واقعیت ها را گفتم که دوست نداشتم در دلم بماند. بی پرده و بدون تعارف و عین واقعیت بود صحبت ها. دوست نداشتم به برخی مسائل ورود کنم، فعلا همین ها کافیست. به امید موفقیت تیم محبوبم، استقلال ایران در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا.

همچنین بخوانید و ببینید:

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا