ورزش

علی دایی آقای گل جهان شد شما فکر می‌کنی مارادونای زمانه‌ای!/ این بازیکن پرسپولیس را انگار از تخم‌مرغ‌شانسی درآورده‌اند/ بیرانوند ادامه دهد حقایق را فاش می‌کنم!

علی دایی آقای گل جهان شد شما فکر می‌کنی مارادونای زمانه‌ای!/ این بازیکن پرسپولیس را انگار از تخم‌مرغ‌شانسی درآورده‌اند/ بیرانوند ادامه دهد حقایق را فاش می‌کنم!

تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در نخستین گام رقابت‌های لیگ برتر با انتقاد برخی از پیشکسوتان این تیم همراه شده است.

گزیده صبحت‌های ضیا عربشاهی با میزان درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم ذوب آهن را در ادامه بخوانید:

  • {تساوی پرسپولیس در هفته اول لیگ} بعید می‌دانم با تفکرات گاریدو بتوانیم موفق شویم. او به اندازه کافی در اردوی ترکیه زمان برای هماهنگ سازی بازیکنان داشت و اکنون وقت آزمون و خطا نیست. می‌توانستیم مقابل ذوب آهن به پیروزی برسیم چرا که دفاع ذوب آهن تقریباً ضعیف عمل کرد، اما برنامه‌ مطلوبی برای این مسابقه نداشتیم و نتوانستیم از ضعف‌های حریف استفاده کنیم.
  • {عدم شناخت گاریدو از بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های اول} همه این موضوعات جنگ زرگری است و اگر نتیجه نمی‌گیرد به این صورت می‌گویند و وقتی هم که نتیجه بگیرد می‌گویند خوب بازی کرده و نتیجه لازم را گرفته. درست است که چند بازیکن رفتند، اما بازیکنانی که اضافه شده‌اند در گذشته در پرسپولیس بوده‌اند و بار فنی بالایی دارند، اما در تفکرات گاریدو موفق نبودند.
  • {تعویض‌های گاریدو} پورعلی گنجی که مصدوم بود را جای فرجی آورد؛ اگر او سالم بود پس چرا از همان ابتدا در ترکیب قرار نگرفت!؟ به نظرم تا هفته هفتم یا هشتم سر نخواستن این مربی دعوا خواهد شد.  
  • {انتقاد از عملکرد دروازه‌بان جدید پرسپولیس} گندوز به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشت و روی بی‌تجربگی گل اول را دریافت کرد. به نظر می‌رسد انگار این دروازه‌بان را از داخل تخم مرغ شانسی پیدا کرده‌اند. این دروازه‌بان مگر می‌خواست کفتر بگیرد که چنین گلی را دریافت کرد؟ مسئله این است که چرا نباید به جوان‌ها اعتماد کنیم. رفیعی با این سن کم قطعاً در این صحنه بهتر از او عمل می‌کرد. متاسفانه کسانی را آورده‌اند که در حد پرسپولیس نیستند. اینکه بازی اولمان بود، اما خدا کند به روزی دچار نشویم که تماشاچی برخی را «هو» کند.
  • {واکنش به صحبت‌های علیرضا بیرانوند علیه پرسپولیس} بیرانوند به لطف مردم و رسانه به این جایگاه در فوتبال رسید و اگر حمایت هواداران پرسپولیس را نداشت به هیچ عنوان موفق نمی‌شد. اگر تاکنون چیزی نگفته‌ام از بزرگی خودم بوده، اما اگر بیش از این با احساسات هواداران بازی کند برخی حقایق را درباره او فاش خواهم کرد. او حالا که از پرسپولیس رفته به دنبال این است که اسمش روی جلد باشد، زیرا به خوبی می‌داند دوران او دیگر تمام شده است.
  • {انتقاد از خداداد عزیزی} در رابطه با یک سری از افراد که به خاطر یک صحنه به شهرت رسیدند باید بگویم که خواهشاً خود را به نسل دهه ۶۰ نچسبانید! این فرد یک چهره کارشناسانه به خود می‌گیرد و درباره فوتبال و علی‌الخصوص نسل فوتبال دهه ۶۰ صحبت می‌کند. باید بگویم که شما خیلی کوچکتر از این حرف‌ها هستید و بهتر است خودتان را به امثال علی دایی‌ها نچسبانید. کسی که لقب غزال تیزپا را با خود یدک می‌کشد ۵۰ درصد فوتبالیست‌های آن دوره نبود و اکنون می‌گوید مرد سال آسیا شده است. ما در آن زمان مرد سال آسیا داشتیم؛ افتخار می‌کنیم به علی دایی که آقای گل جهان شد نه شما که لقبی بهتان دادند و به خاطر آن لقب فکر می‌کنید مارادونای زمانه هستید. اگر بازی ایران و استرالیا در آن زمان برگزار نمی‌شد و آن گل شانسی زده نمی‌شد غزال تیزپایی وجود نداشت. شما خیلی کوچک هستید و تا آخر عمر باید ممنون‌دار آن مجری باشید که به شما لقب داد.

بیشتر بخوانید: حمله یک پرسپولیسی به ۲ مجری‌ تلویزیون؛ بغل پا زدن بلد نیستند و کشکی مدرک گرفتند/ کاری برای فوتبال ایران کردم که بسیاری توانش را ندارند!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا