ورزش

طعنه سنگین و غیرمستقیم دختر طلایی پاراتکواندوی ایران به مبینا نعمت‌زاده؛ رشته پزشکی به این دلیل نه!

طعنه سنگین و غیرمستقیم دختر طلایی پاراتکواندوی ایران به مبینا نعمت‌زاده؛ رشته پزشکی به این دلیل نه!

زهرا رحیمی نماینده ۱۶ ساله ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در خصوص حضور در این مسابقات گفت: جوان‌ترین عضو کاروان ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ هستم و المپیک ۲۰۲۴ دومین اعزام من است و اعزام اول من به مسابقات آسیایی ویتنام بود که توانستم مدال طلا را کسب کنم و به عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات انتخاب شدم. 

رحیمی هدفش را از حضور در المپیک اینطور بیان کرد: قطعا هر ورزشکاری که به مسابقات المپیک اعزام می‌شود دوست دارد به مدال طلا برسد و بنده هم تمام تلاشم را می‌کنم که مدال طلا را کسب کنم و همچنین باعث افتخار مردم عزیز کشورم باشم.

نماینده پاراتکواندوی ایران درباره آشنایی با رقبای خود در پارالمپیک افزود:‌ همیشه گفتم که مهم‌ترین رقیب خودم خودم هستم ولی به غیر از خودم کشورهای مکزیک و برزیل رقبای سخت من هستند.

رحیمی درباره حمایت‌ خانواده‌اش تصریح کرد: خانواده‌ام واقعا در هر شرایطی چه در نا امیدی چه در شکست و چه در پیروزی کنار من بودند و دست بوس آنها هستم.

دختر پاراتکواندوی ایران درخصوص چالش ورزش و تحصیلاتش گفت: تمام امتحاناتم را دادم و در حال حاضر هم در رشته ریاضی فیزیک تحصیل می‌کنم. 

رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت کسب مدال درخواستی برای قبول شدن در رشته تحصیلی خاصی بدون کنکور دارد؟ گفت: در رشته علوم ورزشی بله ولی بقیه رشته‌ها خیر.

دختر پاراتکواندوی ایران در پاسخ به اینکه آیا نمی‌خواهد رشته پزشکی را انتخاب کند؟ اینطور جواب داد: رشته پزشکی نه. چون به نظر من آدم باید علم آن را داشته باشد و برای اینکه علم آن را داشته باشد باید از قبل درس آن را خوانده باشید که رشته پزشکی قبول شوید. 

بیشتر بخوانید: به بهانه رویای پزشک شدن مبینا نعمت‌زاده؛ پزشکان بدون رانت ورزش ایران/ از فوتبالیست دندان‌پزشک تا بسکتبالیست جراح

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا