ورزش

کارت قرمز به دلیل حرکت منشوری در زمین/ فوتبالیست‌هایی که در مستطیل سبز کارهای ممنوعه کردند!

کارت قرمز به دلیل حرکت منشوری در زمین/ فوتبالیست‌هایی که در مستطیل سبز کارهای ممنوعه کردند!

در جریان بازی کوپا پرو بین اتلتیکو آواخون و کانتورسیلو اتفاق عجیبی رخ داد و یک فوتبالیست به دلیل ادرار کردن در کنار زمین قبل از زدن کرنر از بازی اخراج شد.

بازی ۰-۰ پیش می‌رفت که در دقیقه ۷۱ آواخون صاحب کرنر شد. سباستین مونوز بازیکن آواخون که برای زدن کرنر به گوشه زمین رفته بود، مجبور شد دقایقی منتظر بماند تا مداوای پزشکی لوچو رویس، دروازه‌بان کانتورسیلو در محوطه جریمه تمام شود، و از این فرصت استفاده کرد تا خود را خالی کند. یکی از بازیکنان کانتورسیلو متوجه ماجرا شد و به داور اشاره کرد. داور هم به سمت مونوز رفت و به او کارت قرمز مستقیم نشان داد.

این اولین بار نیست که چنین اتفاقی در فوتبال رخ می‌دهد. مکس کروکوم دروازه‌بان سالفورد در سال ۲۰۱۷ به دلیل ادرار کردن در جریان بازی لیگ ملی شمال مقابل بردفورد از زمین بازی اخراج شد. یک سال پیش از آن هم آدی یوسف، مهاجم منسفیلد، پس از ادرار کردن در پشت جایگاه در حالی که تیمش در لیگ دو مقابل پلیموث بازی می‌کرد، جریمه نقدی شد و از حضور در پنج بازی محروم شد. در سال ۲۰۰۹ ینس لمن که برای اشتوتگارت بازی می‌کرد قصد ادرار کردن در پشت دروازه را داشت که ناگهان اونیریا اورزیچنی ضدحمله زد و او مجبور شد به سرعت خود را به دروازه برساند.

گری لینکر در جریان بازی انگلیس و جمهوری ایرلند در جام جهانی ۹۰ با مشکل معده وارد زمین شده بود و اتفاق بدتری برایش رخ داد که بهتر است به دست فراموشی بسپاریم.

بیشتر بخوانید: اد شیرن سهامدار باشگاه لیگ برتری شد/ لطفاً برای پیشنهاد خرید بازیکن سراغ من نیایید!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا