ورزش

۲ اتهام سنگین به حجازی در فضای مجازی/ چطور او ۴ ماه قبل برای حضور در استقلال مشکل نداشت؟

۲ اتهام سنگین به حجازی در فضای مجازی/ چطور او ۴ ماه قبل برای حضور در استقلال مشکل نداشت؟

به گزارش خبرورزشی، مهدی هاشمی نسب در مصاحبه جنجالی خود با صراحت گفته بود: «آقای نکونام! تیم رسانه‌ای شما نباید من را مقابل هواداران استقلال قرار بدهد» این ادعای بسیار مهمی بود که مربی فصل قبل استقلال مطرح کرد ولی به نظر می‌رسد تیمی که هاشمی نسب در موردش صحبت می‌کرد، حالا دارد آتیلا حجازی را مقابل طرفداران استقلال می‌گذارد!

 طرح اتهام‌های عجیب مانند قماربازی و شرط بندی علیه آتیلا در فضای مجازی مواردی بود که دقیقاً بعد از مصاحبه پسر اسطوره استقلال مطرح شده است. اولاً که چنین ادعایی صحت ندارد و در ثانی، نکته مهم اینجاست که اگر آتیلا چنین مشکلی داشت، چطور چهار ماه قبل  که استقلالی‌ها برای آرام کردن فضا او را صدا کردند تا شبانه زندگی خود را در خارج از کشور جمع کرده و به ایران بیاید، کسی به فکر چنین مسئله‌ای نبود؟

چطور در اردیبهشت ماه که به آتیلا گفتند با اولین پرواز به ایران بیاید، پسر اسطوره استقلال آدم خوبی بود ولی حالا از نظر برخی افراد در فضای مجازی، نقش منفی فیلم شده است؟ آتیلا همان آدمی است که چهار ماه قبل بود ولی اینکه نگاهها در قیاس با آن زمان نسبت به او عوض شده، سوال برانگیز است و نشان می دهد عده‌ای بی‌میل نیستند تا به زعم خود، او را خراب کنند!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا