ورزش

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ تا زمان حضور رونالدو ورزشگاه آزادی آماده می‌شود/ گاریدو به هموطن خودش رکب زد!/ این پسر می‌تواند مهدی ترابی جدید باشد

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ تا زمان حضور رونالدو ورزشگاه آزادی آماده می‌شود/ گاریدو به هموطن خودش رکب زد!/ این پسر می‌تواند مهدی ترابی جدید باشد

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۵۱ این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید؛

این ملوان باید نکونام را به فکر فرو ببرد

در صفحه استقلال می‌خوانید: «پیروزی شاگردان مازیار زارع در هفته اول خط و نشان جدی برای جواد نکونام و شاگردانش بود.  پیروزی شاگردان مازیار زارع که در یک رفت و برگشت به قزوین دوباره هدایت تیم ملوان بندر انزلی را در دست گرفت، این وضعیت را برای استقلال ایجاد کرد که نکونام و شاگردانش با دقت عمل بیشتری به استقبال هفته دوم لیگ برتر بروند».

فرشاد فلاحت‌زاده: این شمس آذر یقه خیلی‌ها را می‌گیرد

فرشاد فلاحت زاده بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی از این تیم گفت.

  • قطعاً انتظار داشتم استقلال این بازی را با برد به پایان برساند.
  • من مطمئنم شمس آذر در بازی‌های بعدی و جا افتادن دوباره سعید دقیقی در کادر فنی این تیم می‌تواند یقه خیلی از تیم‌ها را بگیرد.
  • استقلال خوب بود ولی می‌توانست بهتر از این هم باشد.
  • ما استقلال هستیم و انتظار داریم تیم ما بعد از زدن گل اینقدر عقب ننشیند. ما با این همه ستاره و بازیکن خوبی که در اختیار داریم باید بعد از اینکه گل اول را می‌زنیم، برویم و گل‌های دوم و سوم را هم پایه‌ریزی کنیم.
  • خیلی خوب بود که این بازی با کمک داور ویدیویی برگزار شد. ما فصل قبل چندین و چند مسابقه را به همین دلایل از دست دادیم.
  • ما باید حداقل ۴ یا ۵ سال پیش این تجهیزات را به کشور می‌آوردیم. اصلاً نمی‌دانم اگر الان این مشکل وجود نداشت که تحریم هستیم و می‌توانیم تجهیزات کمک داور ویدیویی را بیاوریم چطور آنها را قبلا وارد نکرده‌ایم؟ اگر مشکلی نبود چرا زودتر آنها را نیاوردیم!
  • باد تا حد زیادی تاثیرگذار بود. گاهی اوقات توپ در مسیر باد سریعتر به سمت دروازه می‌رفت و یا برعکس
  • واقعاً باعث تاسف است! یک فیلم از ورزشگاه آزادی دیدم که آن را شخم زده بودند و شرایط خیلی بدی در بیرون و داخل استادیوم وجود داشت.
  • خیلی خوب است که همه بناهای قدیمی‌را بازسازی کنیم ولی ای کاش این اتفاق بلافاصله در روز سیزدهم خرداد و بعد از پایان مسابقات لیگ برتر گذشته انجام می‌شد.
  • ملوان همیشه یک تیم سرسخت، جنگنده و چغر بوده است. قطعاً بازی مقابل این تیم آن هم با شرایط اخیر و بازگشت مازیار زارع به انزلی برای استقلال دشوارتر از قبل خواهد بود.

” گاریدو” به هموطن خودش رکب زد!

در صفحه پرسپولیس می‌خوانید: «په په لوسادا مربی بدنساز و اسپانیایی سابق تیم پرسپولیس به تازگی ضمن گلایه از بابت عدم پرداخت مطالبات خود گفته است: ” صادقانه بگویم از اینکه پرسپولیس قرارداد من را تمدید نکرد بسیار ناراحتم، مخصوصاً بعد از اینکه رضا درویش و کارلوس گاریدو به من اعلام کردند که من را می‌خواهند، اما زندگی و فوتبال همین است.”

درهمین ارتباط با یکی از نزدیکان رضا درویش تماس گرفتیم که به ما گفت:” خیر! اصلا و ابدا رضا درویش قولی برای ادامه همکاری به مربی بدنساز اسپانیایی نداده است. په په لوسادا پس از اتمام فصل به رضا درویش گفت که دوست دارد در این تیم بماند و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم عنوان کرد مشکلی ندارد ولی باید سرمربی جدید در این رابطه تصمیم بگیرد. جالب تر می‌شود وقتی بدانید شنیدیم خوان کارلوس گاریدو قبل از سفر به ایران و پذیرش مسئولیت سرمربیگری تیم پرسپولیس، وقتی متوجه شد یک اسپانیایی مربی بدنساز این تیم بوده است با په په لوسادا صحبت و از او مشورت گرفته است.

خوان کارلوس گاریدو اما پس از مشورت با په په لوسادا تصمیم گرفت به تهران بیاید و هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد منتهای مراتب بدنساز مورد نظرش ادریس سیسی اهل مراکش بود!»

گاریدو در ملاقات با درویش: دفاع چپ می‌خواهم!

بازهم از پرسپولیس :«بر اساس اخبار واصله، خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس، یک مدافع چپ اسپانیایی به رضا درویش معرفی کرده است. او که ملاقات‌های متعددی با رضا درویش داشته در آخرین دیدار با مدیرعامل باشگاه تأکید کرده که مدافع چپ می‌خواهد.

خوان کارلوس گاریدو، یک مدافع چپ اسپانیایی نیز به رضا درویش معرفی کرده اما ظاهرا این بازیکن گرانقیمت بوده و حاضر نیست با قراردادی زیر یک میلیون دلار به ایران بیاید…»

جدال پنهان و آشکار مهدی عبدی و خوان کارلوس گاریدو!

در آستانه بازی پرسپولیس با تراکتور می‌خوانید: «یکی از بازیکنان با انگیزه پرسپولیس در جدال با تراکتور در تبریز، مهدی عبدی مهاجم تیم اسکوچیچ است. شاید این تصور به وجود آید که ویژه ترین چهره تراکتور در بازی با پرسپولیس، علیرضا بیرانوند است اما این طور نیست.

یک مهاجم جوان و شناخته شده پرسپولیسی نیز از انگیزه شخصی خاصی برای انتقام از خوان کارلوس گاریدو برخوردار است.  مهدی عبدی با امید به آنکه بعد از تغییر و تحولات در کادرفنی بتواند در پرسپولیس به ماند، بعد از اتمام قرارداد قرضی‌اش با تراکتور به سرعت به تمرینات پیش‌فصل سرخ‌پوشان اضافه شد. با این وجود، خوان کارلوس گاریدو نسبت به حفظ مهدی عبدی چراغ سبز نشان نداد و نام این مهاجم ۲۵ ساله را در فهرست مازاد خود قرار داد…»

محمود کلهر: این پسر می‌تواند مهدی ترابی جدید باشد!

محمود کلهر بازیکن سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی از این تیم حرف زد.

  • مشکلاتی در چیدمان ترکیب اولیه و حتی تعویض‌ها وجود داشت. من فکرش را نمی‌کردم به گئورگی گولسیانی و یاسین سلمانی اصلا بازی نرسد!
  • سلمانی با پارگی رباط صلیبی فصل را از دست داد وگرنه می‌توانست ستاره پرسپولیس شود. من از خط خوردن او از لیست بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان حسابی تعجب کردم.
  • به نظر من نزدیک ترین بازیکن به مهدی ترابی یاسین سلمانی است
  • اگر بحث انضباطی وسط نباشد، این تصمیم اشتباه است. البته این نظر من است و مسئولیت فنی پرسپولیس با سرمربی اسپانیایی است.
  • تعویض‌ها هم به نظرم اشتباه بود. یعقوب براجعه و ابوالفضل بابایی جوانان با استعدادی هستند اما این دو جوان نوظهور باید زمانی وارد زمین شوند که تیم با اختلاف از حریف جلو باشد و با خیال راحت بازی کنند.
  • با تعیین چنین قوانینی تیم‌ها و نمایندگان ایران در آسیا را تضعیف می‌کنیم. همه ما دیدیم سپاهان اصفهان چگونه به شباب الاهلی امارات باخت. با این تصمیمات غیرفوتبالی فقط فوتبال ایران را تضعیف می‌کنیم و بس!
  • بازی با تراکتور همیشه سخت است و این بار به دو دلیل سخت تر هم می‌شود. بازی در تبریز و ۶، ۷ بازیکن سابق پرسپولیس در تراکتور!

دوتا ورزشگاه هم بسازید، راه دوری نمی‌رود

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «بازسازی ورزشگاه آزادی و حتی ورزشگاه‌های کوچک‌تر کار بسیار سختی است و زحمات زیادی هم برای این کار کشیده می‌شود اما چرا در کنار این بازسازی و استانداردسازی ۲ تا ورزشگاه هم در پایتخت نمی‌سازیم تا این‌طور وقت‌ها به «چه کنم چه کنم» نیفتیم؟ اگر ۳ سال قبل شروع به ساخت ۲ استادیوم ۳۰ هزار نفری (در مکان مناسب) برای پرسپولیس و استقلال کرده بودیم، تا امروز تمام شده بود و آنها مجبور نبودند به اراک و قزوین بروند. از طرفی بازسازی ورزشگاهی مثل آزادی کمتر از ساخت یک ورزشگاه نقلی هزینه ندارد. تازه هزینه نگهداری ورزشگاه‌ها هم هست که در نوع خود مهم است…»

پرسپولیس دوباره پرسپولیس می‌شود

یادداشتی دیگر در مورد پرسپولیس: «پرسپولیس معمولاً در نیم‌فصل دوم تیم بهتری می‌شود و تیمی‌است که بر خلاف سایر مدعیان، پایانی به مراتب بهتر از شروع مسابقات دارد. در همین ۲ سال آخر پرسپولیس یک بار از لغزش سپاهان مقابل ملوان استفاده کرد و قهرمان شد و یک بار هم از لغزش استقلال مقابل نساجی. در واقع هیچ تیمی‌در ایران این ویژگی پرسپولیس را ندارد که تا روز آخر دست از تلاش و مبارزه نکشد. به همین خاطر مساوی روز اول مقابل ذوب‌آهن نمی‌تواند پرسپولیسی‌ها را نگران کند اما نکته اینجاست که پرسپولیس هنوز «تیم» نشده و در همین شرایط باید طی ۲ هفته آینده با تراکتور و فولاد بازی کند. حالا اگر قرار باشد شاگردان گاریدو (که هنوز دفاع چپ ندارند) به تیم‌های اسکوچیچ و گل‌محمدی هم امتیاز بدهند کارشان خیلی سخت می‌شود…»

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا