ورزش

موضع یوونتوس تغییر نکرده؛ این ستاره را نمی‌خواهیم!

موضع یوونتوس تغییر نکرده؛ این ستاره را نمی‌خواهیم!

یوونتوس دوشنبه ۱۹ آگوست ۲۰۲۴ اولین بازی خود در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ سری آ را مقابل کومو در ورزشگاه آلیانتس انجام می‌دهد. تیاگو موتا پیش از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفت: «مشتاقانه منتظر بازی فردا هستیم تا با حریف رقابت کنیم و عملکردی عالی داشته باشیم و به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم. فردا به مصاف یک تیم خوب با بازیکنان بسیار باتجربه می‌رویم. باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.»

تیاگو در بدو ورود به یوونتوس گفت که فدریکو کیزا را نمی‌خواهد. مهاجمی که زمانی با ۵۰ میلیون یورو به یوونتوس آمد به جایی رسیده که مربی جدید می‌خواهد از شر او خلاص شود. درست است که کیزا بعد از مصدومیت شدید زانو که در ابتدای سال ۲۰۲۲ داشت، دیگر هرگز مثل سابق نشد، اما او همچنان بازیکنی تاثیرگذار است. قرارداد او در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و قصد تمدید هم ندارد.

یوونتوس پیش از این به صراحت اعلام کرده بود که فدریکو کیزا جایی در برنامه‌های تیم ندارد و باشگاه در انتظار دریافت پیشنهادی خوب است تا او را بفروشد. موتا نیز در مورد این بازیکن افزود: «موضع ما در مورد فدریکو کیزا تغییر نکرده است. او بخشی از برنامه‌های ما نیست. ما با هم صحبت کردیم و همه‌چیز شفاف مطرح شده است. من با همه بازیکنانم صادق هستم.»

بیشتر بخوانید: وارث شماره دل‌پیرو تا ۲۰۲۹ تمدید کرد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا