ورزش

دو باخت با یک نتیجه در یک ورزشگاه طی ۷۶ روز/ تقدیر ثابت نساجی در خانه برابر فولاد!

دو باخت با یک نتیجه در یک ورزشگاه طی ۷۶ روز/ تقدیر ثابت نساجی در خانه برابر فولاد!

به گزارش خبرورزشی، فصل قبل ساکت الهامی زمانی هدایت نساجی را در هفته هجدهم بر عهده گرفت که این تیم یکی از کاندیداهای سقوط بود. فولاد هم از جمله تیم‌هایی بود که چند بار مربی عوض کرد اما ناکام می‌ماند و سرانجام عبدالله ویسی از هفته بیست و یکم با ماموریت بقا برگشت.

از هفته بیست و چهارم به بعد پنج تیم در خطر سقوط بودند که نساجی و فولاد دو تیم از این جمع بودند. دو تیمی که بعد از بیش از دو تغییر دست به دامن مربیان سابق و کارآزموده و امتحان پس داده سابق خود شدند. هم عبدالله ویسی بارها کار در فولاد را تجربه کرده بود و هم ساکت الهامی و ساکت الهامی برای سومین بار بود که به نساجی برگشت. انگار سرنوشت و تقدیر این دو به هم گره خورده است!

در هفته پایانی فصل قبل یعنی روز ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ خیال نساجی از بابت بقا راحت شده بود. نتایج جوری رقم خورده بود که صنعت نفت آبادان به طور قطع به لیگ آزادگان سقوط و از بین تیم‌های پیکان، استقلال خوزستان و فولاد یکی به دسته پایین‌تر سقوط می‌کرد. شام آخر نساجی و گودبای پارتی ساکت الهامی با لیگ ۲۳ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و این تیم با گل دقیقه ۸۳ ساسان انصاری به فولاد باخت. پیکان به استقلال باخت و استقلال خوزستان و فولاد در لیگ به لطف نتایج هفته آخر ماندگار شدند.

در نقل و انتقالات ساکت الهامی به هر حال در نساجی ماند و وقتی قرعه لیگ بیست و چهارم اعلام شد، باید دوباره در شروع فصل جدید در ورزشگاه خانگی خود از فولاد پذیرایی می‌کرد. فولادی که حالا یحیی گل محمدی را آورده اما او اجازه نشستن روی این نیمکت را پیدا نکرد تا دستیارش حمید مطهری تیم را لب خط هدایت کند.

حمید مطهری فصل قبل در شروع سرمربی همین نساجی بود و سپس در هفته بیست و چهارم برکنار شد. یعنی هم ساکت الهامی انگیزه انتقام گیری از فولاد را داشت و هم حمید مطهری همین انگیزه را نسبت به نساجی! اما جالب اینجاست که به فاصله ۷۶ روز از آخرین بازی فصل قبل تا اولین بازی این فصل، نساجی دوباره با یک گل در ورزشگاه وطنی قائمشهر به فولاد باخت. تنها با این تفاوت که این بار گل فولاد را محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۷۹ زد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا