ورزش

برتری میلی متری استقلال مقابل پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا!

برتری میلی متری استقلال مقابل پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا!

به گزارش خبرورزشی، مشترک بودن هر ۸ حریف مستقیم استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا این امکان را به اهالی فوتبال می دهد که در یک شرایط برابر به مقایسه استقلال و پرسپولیس بپردازند.

استقلال و پرسپولیس در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا که با حضور ۱۲ تیم در منطقه غرب و همین تعداد تیم در شرق قاره برگزار می شود، درست مثل هم با هشت تیم پاختاکور ازبکستان، الشرطه عراق، الغرافه قطر و النصر عربستان در ایران و الهلال و الاهلی عربستان و السد و الریان قطر در خانه حریفان بازی می کنند و باید دید کدام یک از دو نماینده ایران از این ۸ تیم امتیاز بیشتری جمع می کنند.

اتفاقا همین سوژه پرسش اولین نظرسنجی این هفته خبرورزشی است که تا فردا شب ادامه خواهد داشت؛  با توجه به حریفان مشترک استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، کدام تیم ایرانی در این رقابتها بهتر نتیجه می گیرد؟

از مخاطبان نازنین خبرورزشی خواسته ایم به این پرسش پاسخ بدهند که تا این لحظه نزدیک به ۴۶ درصد گفته اند استقلال نتایج بهتری می گیرد، ۴۴ درصد به پرسپولیس رای داده اند و معتقدند پرسپولیس در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا بهتر از استقلال نتیجه می گیرد و تنها کمی بیشتر از ۱۰ درصد شرکت کنندگان هم گفته اند نتایج دو تیم، نزدیک به هم و مشابه خواهد بود یعنی استقلال و پرسپولیس در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا مثل هم نتیجه می گیرند.

تا این جای کار اگر استقلال حدود ۲ درصد بیشتر از پرسپولیس رای دارد، به دلیل نتیجه گیری بهتر این تیم در هفته اول بازی های فصل جدید لیگ برتر است و البته بی ارتباط به عملکرد بهتر این باشگاه در نقل و انتقالات هم نیست.

صد البته نظرسنجی خبرورزشی همچنان ادامه دارد و هواداران دو تیم می توانند این اعداد را تغییر بدهند. شما هم می توانید به راحتی یک کلیک در این نظرسنجی شرکت کنید.

در همین رابطه؛  قرعه استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا مشخص شد/ رویارویی سرخابی‌ها با الهلال در عربستان

استقلالی ها بخوانند؛  ساعت و تاریخ بازی‌های استقلال در لیگ نخبگان آسیا/ زمان حضور کریستیانو رونالدو در ایران مشخص شد

پرسپولیسی ها بدانند؛  تاریخ بازی‌های پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا/ رونالدو حسن ختام سرخ‌ها!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا