ورزش

فدراسیون با حذف قانون سقف بودجه مخالفت کرد؟/ عضو هیات رییسه: با آبروی فوتبال ایران بازی نکنیم!

فدراسیون با حذف قانون سقف بودجه مخالفت کرد؟/ عضو هیات رییسه: با آبروی فوتبال ایران بازی نکنیم!

به گزارش خبرورزشی، امروز خبر آمد در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص افزایش سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری، اعضا مخالفت خود را اعلام کرده‌اند. هرچند هنوز خروجی این جلسه در سایت فدراسیون فوتبال بارگزاری نشده و منبع پخش چنین شایعه‌ای هم مشخص نیست.

به همین دلیل به سراغ یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون رفتیم تا بیشتر در این خصوص کسب اطلاع کنیم. البته که فرد مورد نظر به دلایل حقوقی تمایلی برای افشای نام و یا مصاحبه نداشت اما نظر شخصی خود را اعلام کرد: «رقابت‌های داخلی به کنار، بحث اصلی مسابقات برون مرزی و اعتبار فوتبال ایران در سطح قاره است. اعتقاد شخصی بنده این است که به خاصر حساسیت بیشتر لیگ قهرمانان و لیگ نخبگان، باید به نمایندگان کشورمان کمک کنیم نه اینکه دست و پای آنها را ببندیم. شما می‌بینید AFC محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی در رقابت‌های باشگاهی را لغو کرده اما اینجا ما قانون سقف بودجه گذاشتیم و اجازه تقویت را از تیم‌های ایرانی گرفته‌ایم. اگر بنا بر اعمال محدودیت باشد، یک بار دیگر باید شاهد اتفاقی که اخیرا در اصفهان افتاد باشیم؛ یعنی علاوه بر اینکه بابت چمن ورزشگاه هم خجالت کشیدیم، بابت شکست سنگین نماینده کشورمان تحقیر شدیم. به نظر من در این مقطع باید به نمایندگان ایران در آسیا کمک کنیم تا آنها هم بتوانند آبروی فوتبال ما را در آسیا حفظ کنند.»

این عضو هیات رییسه در نهایت تصمیم نهایی اتخاذ شد در این خصوص را تکذیب کرد: «هنوز هیچ تصمیمی برای ملغی کردن سقف بودجه، ادامه دادن رویه فعلی و یا اجازه هزینه بیشتر اتخاذ نکردیم و شایعه فوق که حاکی از مخالفت فدراسیون با افزایش سقف بودجه است، صحت ندارد.»

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا